Megannyi karika, Audi TT és Audi S1
Vajon mi az Audi-minőség titka? És mit tud az új sportkupé? Na és egy tűzokádó, üvöltő régi szörnyeteg? Őrület, karikákkal.

Vajon mi az Audi-minőség titka? És mit tud az új sportkupé? Na és egy tűzokádó, üvöltő régi szörnyeteg? Őrület, karikákkal.
A fehér autó több métert repült a levegőben, majd felborult.
Nem úgy alakult a gazdasági helyzetük, ahogy azt gondolták.
A generációváltással kívül és belül is megújult modell tisztán elektromos és hibrid hajtáslánccal is elérhető lesz.
Már pár apró részletet láthatunk a külsejéről.
Méghozzá hibrid és hagyományos hajtáslánccal.
Látványos, de tartalmilag szegényes autóbemutató után indul a Forma-1 idei szezonja, kollágink pedig személyesen jelen voltak a nagyszabású eseményen, Londonban.
Típusonként elérhetnek a valós méretek. Hogy lehetne kideríteni, hogy melyik mekkora igazából?
Az autó nem jogosítvánnyal megy. Ez az ismert mondás valószínűleg az életfilozófiája a 73 éves ausztrál bácsinak.
Jobb lesz az autósoknak, ha másodpercben mérik a rendőrök a követési távolságot. Elvileg igen, a gyakorlat meg majd kialakul.
Maga az elnök is elismerte, hogy az intézkedések valóban megemelhetik az inflációt, de szerinte ez hosszú távon nem lesz probléma.
A modellről egyelőre csak egy sejtelmes sziluettet mutatott a gyártó.
Elmondásuk szerint az anyacég segítsége nélkül éveken belül lehúzhatják a rolót.
A bevált recepten csak fejlesztettek.
Erről Armin Papperger, a fegyvergyártó Rheinmetall vállalat CEO-ja beszélt.
A vállalat vezetője szerint minden lehetőséget megvizsgáltak, de nem maradt más reális út.
Ilyen szerencse csak a filmekben van. Több térfigyelő kamera is rögzítette a balesetet.
Az egyelőre névtelen autó a tervek szerint 2030-ban érkezik.
Nagyszabású közlekedésbiztonsági ellenőrzést tartottak a rendőrök Budapesten és környékén.
Az osztrák szakember úgy látja, a világbajnoki címvédő csapat rejtegette a valós tempóját az előszezoni teszten.