A Toyota Japánban, illetve Hongkongban egy számos jellemzőjében más modellt kínál Corolla néven, mint az általunk is jól ismert globális változat. A jelenlegi európai Corollát 2013-ban vezették be, míg a távol-keleten 2012 óta volt piacon az aktuális széria, egészen mostanáig. Bemutatták ugyanis a felfrissített szedánt és kombit.
A belpiacos kivitel mintegy harminc centiméterrel rövidebb mint a nálunk forgalmazott, és külsőre sem azonos a két változat. A japán Corolla orrán egy méretes hűtőrácsot találunk az embléma alatt, amelynek két sarkából lesnek a ködlámpák. Ahogyan maga az egész autó, úgy a fara is karcsúbb a távol-keletinek, és a lámpatestek is kisebbek. Nem úgy a kombié, amely már jobban hasonlít az európaiéra.
Az autó orrába 1,3 vagy 1,5 literes sornégyes benzinmotor kerül, míg a kombi esetében 1,8-as is választható. Mindkét karosszériaváltozathoz rendelhető a hibridhajtás is – ez ugyanaz a rendszer, mint amit Priusokba is szerelnek, másfél literes benzinessel és egy villanymotorral.
Ami a biztonságot illeti, a ráfutásos balesetek ellen fékezőasszisztens véd, de van sávelhagyásra figyelmeztető funkció is. Arról, hogy milyen árcédula kerül majd a legújabb belpiacos Corollákra, egyelőre nincs hivatalos információ.