Három generáción át szolgálta a családot ezt a Felicia, mégsem volt túl sűrű az élete, sokáig csak egyhelyben állt.
Címkék: műhelyprn, skoda, felicia
Friss jogosítványos apuka rendszeres használatra nagyon olcsó autót keres. Van ennyi pénzért bármi?
Címkék: nepperűző, olcsó autó, felicia, astra f, corsa b, thalia, punto, swift, megane
A benzin drága, vagy az autó olcsó? Íme egy használt Skoda, mindössze hat tank benzin árából.
Csak 1,1-es és 50 lóerős, mégis minden igazi Škoda-rajongó titokban erre az autóra vágyik.
Címkék: skoda, felicia, octavia, veterán
Egy vérbeli üthető-vágható, nem pénztemető, építkezéstámogató eszköz kéne, csak arra az időre, amíg tart. Utána akár a kukába is mehet.
Az egyik 707, a másik 751 lóerős. De tényleg ezen múlik minden?
Címkék: hellcat, camaro, baleset, general lee, felicia, önvezetés, saab
Az lenne a problémám hogy fogy a víz belőle, havonta utána kell tölteni. A motorolaj egyre több benne, fölé ment a megengedettnek.
Olyan nagy a kínálat, hogy laikusként szinte elvesztem benne. Melyiket válasszam?
Címkék: skoda, felicia, dízel, kombi
Címkék: skoda, felicia, injektor, motorfék
A Nemzeti Közlekedési Hatóság újra írt nekünk! Tudják, ez az a fura kis szervezet, amely egyrészt nem tudja, ki akarja náluk bevezetni a zebrák előtti 30-as tisztelgést, meg a hetvenet esőben, másrészt időről időre sajtóközleményben számol be különféle rendőrségi közlekedési akciók eredményeiről.
Címkék: fun, rali, pozsony, tempus, felicia, becep
A szocializmus nagy sztárjainak irigyelt kabriója, nyitott kis élményautó csehszlovák módra a '60-as évekből. Se nem erős, se nem sportos, viszont szép és kedves, különleges vidám veterán, a KGST autóiparának gyöngyszeme.
Címkék: veterán, skoda, felicia
Az utastérben akkora a zaj, hogy pilóta és navigátor csak rádiós átbeszélőn kommunikálhatnak. A lengéscsillapítás 23 fokozatban állítható. A bukócső-rendszer szövevényességét pedig a Pókember is megirigyelhetné.
Amikor komótosan bandukolunk valahonnan valahová, és feltűnik a tükörben, majd elhúz mellettünk egy Corsa Combo, vagy egy közeli rokon VW Caddy / Seat Inca, oldhatjuk kognitív disszonanciánkat azzal, hogy milyen jól döntöttünk, vagy döntött munkaadónk, amikor ezt a PRAKTIKUS és olcsó szerszámot választotta. Mégis rossz az Inca pirosan világító kilométerórájára, a Combo jópofán gömbölyded műszerfalára, vagy a Caddy belteréből áradó minőségérzetre gondolni.
Amikor komótosan bandukolunk valahonnan valahová, és feltűnik a tükörben, majd elhúz mellettünk egy Corsa Combo, vagy egy közeli rokon VW Caddy / Seat Inca, oldhatjuk kognitív disszonanciánkat azzal, hogy milyen jól döntöttünk, vagy döntött munkaadónk, amikor ezt a PRAKTIKUS és olcsó szerszámot választotta. Mégis rossz az Inca pirosan világító kilométerórájára, a Combo jópofán gömbölyded műszerfalára, vagy a Caddy belteréből áradó minőségérzetre gondolni.
Az árszféra alsó, kétmillió forint alatti fertályában használható méretű autó becserkészésére induló vásárló legjobb esetben is csak olyan őskövületekbe botlik, mint az évtizedes alapokon nyugvó Opel Astra Classic, Suzuki Swift, vagy Skoda Felicia. Közülük ez utóbbi a legelavultabb szerkezet, de minden vonalon kulturáltan hozza az elvárható minimumot.