Nem kezdjük azzal, hogy “nehéz dolga volt a zsűrinek”, mert annyira nem is. Magam alatt vágtam a fát, egy egész napom elment azzal, hogy 3x3 centiméteres pixeleket lestem orrközelből és a Genfi Autószalon alaprajzával, valamint az ott bemutatott autók fotóival vetettem össze a négyzethalmazt. Miután pléhbögrémbe csorgott szemeimet valahogy visszatuszkoltam gödreikbe, visszatért a látásom is így már körbe tudtam járni a szerkesztőségben, hogy kikérjem mindenki véleményét.
Végül egy olyan autó nyert, amelyik megítélése és penge verda-faktora talán a legkisebb súrlódást váltotta ki a szerkesztőségen belül. Az Endre Béla által beküldött új BMW Z4. Ilyen-olyan módon, de elfogadta mindenki. Van ugyan, aki nem karmolja össze magát, ha lát egyet, az azonban elmondható, hogy elismerjük a Z4-et, a mögötte lévő mérnöki és formatervezői munkát, magát az autót.
Béla tehát nyert, ha e-mail-ben felveszi velem a kapcsolatot, akkor a szerkesztőség egyetlen női tagja, Kötélidegzetű Angéla, postázza nyereményét (de akár személyesen is átveheti).
Pengének ugyan penge a remek kis bajor roadster, de én személy szerint legalább olyan jópofának tartom a sárga darut (nem tudtam megállapítani a típusát), melynek képét többen is beküldték. Gatsy és Vodi voltak az elsők, az általuk készített screenshot egyszerre landolt a postaládámban, így mindkettejüknek egy-egy Best of Totalcar könyvet küldünk. (Egy címért cserébe.)
A nyerteseknek gratulálunk, a többieknek köszönjük a részvételt. Ne csüggedjenek, lesz még Hiénázás bőven.
Mint fent említettem, körbejártam a szerkesztőséget és eljátszottuk a „Ha kimondom azt, hogy BMW Z4…”
TéZé: Azért kedvelem, mert ha jön egy szembe, akkor mindig jó csaj ül benne. Na és a Z4M-el gecijó volt autózni.
Papp Tibor: Minden bizonnyal ezt is jól csinálják majd meg. Ha csak szándékosan nem lesz túl steril.
Bende Tibor: Sosem vezettem még Z4-est. De ha nem lesz benne rendes ülés, bele sem ülök.
Kereszturi Tamás: …akkor eszembe jut az előző Z4 és Csikós őrültsége.
Winkler: Én észre sem fogom venni. Az M6 egy állatság volt, biztos olyan ez is. Krúzolni egy hetessel, na az a fasza. Vagy fillért baszni egy Efficient Dynamics 318d-vel és figyelni, mennyit fogyaszt, az izgatna.
Zirig Árpád: Próbáltam már, egy jó kocsi. De akkor is Z1 kéne.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Beüt a barna kód, ha melletted kap durrdefektet egy kamion az M3-ason
A kamion sofőrje szerencsére ura volt a helyzetnek.
- Belsőség
Gyári hibás alkatrész ellen nem véd semmiA tapasztalat az a tudás, amire öt perccel korábban lett volna szükségünk
Mi alapján válassza ki az egyszeri autós a jó minőségű utángyártott alkatrészeket? Igazából mindegy, a szerencsén múlik az egész.
- Közélet
A kötelező biztosítás mélyvize: Személyi sérüléses balesetek
Az sem jó, ha a lemezek hajlanak egy közúti balesetben. Az viszont kifejezetten komplikált tud lenni, amikor csontok is törnek az esemény során.
- Hírek
Újra V10-es motorok az F1-ben? „Érdemes megvizsgálni a lehetőséget!”
A döntésnek sokan örülnének.
- Hírek
Most már tényleg nagyon mindjárt visszatérnek a fizikai gombok a Volkswagenekbe
Ezt Andreas Mindt, a márka dizájnfőnöke erősítette meg, aki szerint a régi-új korszak a ID.2all érkezésével kezdődik.
- Hírek
Megvan az első, Magyarországon is engedélyezett LED csereizzó
Az OSRAM volt az első.
- Belsőség
Így teljesülnek a gyermekkori álmok
Sokan álmodoztunk róla gyermekkorunkban, hogy elindulunk egy híres autóversenyen. Van, aki elindult.
- Hírek
Visszatér az Audi R8, de V10 nélkül
Helyette a Temerario V8-as hajtásláncát kapja.
- Hírek
Már Musk kirúgását pedzegetik
Amióta Elon Musk, a Tesla vezérigazgatója Donald Trump elnök stábjában dolgozik, folyamatosan esnek az autógyártó részvényei.
- Közélet
Találtunk-e bombabiztos autókat 1,5 millióért? – Murvaélet #3
Ennyi pénzért már egész potens autók is akadnak a piacon - még egy prémium is.
- Hírek
Utcára vitték a legújabb Jaguart, élőben sem tűnik valóságosnak
A Jaguar Type 00 annyira megdöbbentő kint a külvilágban, hogy elsőre úgy tűnik, mintha a mesterseges intelligencia terméke lenne.
- Hírek
Jelenlegi vásárlói 85 százalékát elvesztheti a Jaguar, de ez a terv része
Rawdon Glover ügyvezető igazgató szerint csupán a vevőik 15 százaléka marad majd meg.
- Hírek
140 tonnás, egytengelyes, egyensúlyozó platók váltanák le a dömpereket
A bányadömperek csodálatos termékek. A lehetséges utódjaik is mókásnak tűnnek.
- Hírek
Vicces matricával gúnyolódott Elon Muskon a norvég Kia, a Tesla részvényesei behisztiztek
Ügyes paródiát dobott össze a Kia, de rendesen kihúzták a gyufát a Tesla rajongóinál.
- Belsőség
Képben vagy a népszerű használtakkal? Mutasd!Kvíz: Ismerd fel Magyarország népszerű autóit! Vol.2
A feladat egyszerű: mutatunk képeket autókról, te pedig tippeld meg, hogy milyen típusokat látsz. Ennyi. Hajrá!
- Tesztek
A felső-középosztály népautójaMenetpróba: Volkswagen Tayron - 2025.
A Tayron Európa második legnagyobb Volkswagenje. 7 személyes, jól fogyaszt, lószállítót képzelek mögé.
- Hírek
Ez történik akkor, ha a nagy archoz szerény vezetési tudás párosul
A tulaj egy autós találkozóról akart stílusosan távozni, de egy domboldalon kötött ki.
- Hírek
Így vettek autót a németek: februárban elengedték a belső égést
A hibridek és az elektromosok eladást nőtt, a benzin- és dízelmotorosoknál hanyatlás látható.
- Technika
Létezett egy elektromágneses futómű, amivel az autók akár ugrani is tudtak
A Bose rendszere a klasszikus rugók és olajos lengéscsillapítók helyett lineáris villanymotorokat alkalmazott.
- Gumidoktor
Hóban is jó lesz a négyévszakos gumi az ezres Swiftre?
Két szett helyett egy kéne az öreg Suzukira.
- Hírek
Kombik nélkül is Volvo marad a Volvo?
Egy kérdés, amin lehet komolyan el kell gondolkozni.
- Hírek
Mindenki megúszná Trump vámjait
Az Audi pórul járhat, a Volkswagen derűlátó, a BMW viszont pesszimista.
- Hírek
Németországban is engedélyt kaptak a türkizkék lámpás Mercedesek
Eddig csak Nevadában és Kaliforniában találkozhattunk velük.
