Csak vegyészekkel ne kezdjen az ember! Veszélyes egy társaság, mert mindenre azt mondják, hogy nem lesz baj és tulajdonképpen annyira nincs is. Csak ami nekik nem baj, az másnak mondjuk kellemetlen. Pláne ha a katalízissel szórakozunk. Nézzék csak:
Az addig oké, hogy egy szempillantás alatt füstösképű lettem, az pedig inkább csak a Vasúttörténeti Park látogatóinak volt furcsa, hogy a gőzmozdonyok felől sietve érkezik egy tetőtől-talpig kormos (hja kérem, nem akármilyen korom volt az!) ember, aki aztán fél órán át blokkolja az egyetlen kézmosót a férfivécében. Úgy néztem ki, mint egy kazánrobbanás túlélője, de a nagyobbik gond az, hogy mindez az aktuális epizód forgatásának legelején történt (hiszen a jeleneteket nem időrendi sorrendben veszik fel), és a kontinuitás megkövetelte, hogy attól a pillanattól kezdve három napon át ebben a kormos gatyában mászkáljak mindenfelé, ahová a forgatás vetett minket.
A múltkori posztban - de már előtte is, a Brutális Fizika adásai után - is többen felháborodva szóvá tették a munkavédelmi eszközök hiányát. Ebben teljesen igazuk van, meg nem is. Egyrészt ahol nem kellett, ott vállaltuk a kockázatot és remekül szórakoztunk, ahol viszont elkerülhetetlen volt, ott nem volt apelláta: beöltöztettünk mindenkit, ahogy kellett. A holnapi epizódban nem véletlenül látnak embereket vegyvédelmiben: veszélyes és egészségre elég káros dolgokat piszkáltunk módszeresen, megmutatva, hogy mennyire nem játék akár pár gramm jód sem. Az pedig, hogy esetleg túlléptünk határokat (igaz, óvatosan), az - legalábbis részemről - tudatos döntés volt.
Mondjuk a füstös képemért revansot akartam venni Gergőn, de megúszta, mert cserébe érdekes dolgokat mesélt a durranógázas fogyasztáscsökkentésről és a hidrogénhajtás előnyeiről/hátrányairól, valamint rámutatott pár - elég megdöbbentő - tényre ezzel kapcsolatban. Vasárnap láthatják majd önök is a Totalcar.hu-n, holnap - azaz november 8.- án viszont nézzék meg a Brutális Kémia 2. epizódját 16.00-tól a Spektrum TV-n. Durva lesz.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Tesztek
Ezt a kompótot már érdemes eltenniHasználtteszt: BMW 323ti 1998
Emiatt már érdemes lesz kijönnöd a Parkoló Parádéra is, mert ritkább, mint egy M3.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Néhány Ford megállíthatatlan (rossz rajtuk a fék, visszahívják őket)
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Hírek
Videó: Közveszélyes szellemi rövidnadrágok között autózunk
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
- Hírek
Nissan: naná, hogy visszatér a GT-R, semmi kétség
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
- Nepperűző
Szívóbenzines után villanyautóra váltanék. Vagy egy másik szívóbenzinesre?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
- Hírek
A Huawei és a Chery közös újdonsága 1673 kilométeres hatótávot ígér
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!
- Olajdoktor
Szivárog az olaj a Kia turbójából, a márkaszerviz szerint ez normális
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
- Hírek
Ilyen sakktáblát is csak a Rolls-Royce csinálhatott!
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
- Hírek
Súlyos baleset az Üllői úton: egy Nissan 300ZX-et tarolt le a villanyoszlop
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.
- Technika
Géppornó: hány liter folyadék kell egy 150 tonnás dömperbe?
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
