A Peugeot tartotta a hazai autós szakma utolsó sajtóeseményét a vészhelyzet kihirdetésének a másodnapján. A 2008-ast bemutató esemény elég jó volt, a Peugeot ritkán szervez ilyet, de akkor nagyon. Most Szőke Miklós Gábor szobrász/iparművész stúdiójában tartották, készítettem is erről egy lapozgatós anyagot – hisz az autót korábban már vezettük, a Csepel Művek megszűnőben lévő útjai csak kiegészítették Csikós Zsolt vezetési tapasztalatait.
Szőke Gábor Miklós szobrász- és iparművész stúdiójában, a Csepel Művek területén tartották a Peugeot 2008-as hazai bemutatóját.
Viszont ajándékot is adtak, ami az éppen bevezetett home office miatt nálam is maradt. Így most fel tudom ajánlani nyereményként. Ez egy notebooktáska, úgy nézem, 15,6-os méretig.
A feladathoz az adta az ötletet, hogy szegény néhai Avensisünk (†17) egy képileg igen jól dokumentált autótörés során vesztette életét:videón is megvan az ütközés és alaposan körbe is fotóztam a roncsot. Előtte meg a teszthez, és egyéb posztokhoz készítettem sok képet róla. Így elég változatos témáknál kerül elő puszta illusztrációként: most épp a Nepperűző aktuális címlapképe, a múlt héten a Totálkár Kártörténet promócikkét illusztrálta az Index címlapján, plusz a szétdurrant légzsákos, pókhálós üveges kép maga a Totálkár egyik háttérképe (igaz, ez minden oldalletöltéskor dinamikusan változik). Egyszóval drága kis Avensisünk, amihez foghatóan jó kocsink soha többé nem lesz (legalábbis belső égésű motorral), jó ügyeket szolgál holtában is. A feladvány ezért hozzá kapcsolódik.
Hát így add el áron alul az autódat: játssz orosz rulettet Budapest jobbkezes utcáinál. Én veszítettem – meg más is.
Keress 10 olyan anyagot, amelyhez az Avensis (GWH-271) fotója volt az illusztráció, mindegy, melyik. Akár az ablakemelő gombról készült is lehet, a lényeg: igazolhatóan ezé a konkrét kocsié legyen. Gyári fotó ugyanilyenről nem jó. FONTOS: azok a posztok/cikkek, amelyek erről a konkrét autóról szólnak, szintén nem érnek! Csak minden más, ahol a kollégák elővették illusztrációnak, ajánlóképnek, stb.
Ki nyer? Aki először talál tíz ilyen cikket. Hogyan juttatod el a választ? Bemásolod a 10 linket egyetlen kommentbe. Összebogarászni nem fogom a megfejtéseket. Az is megtörténhet, hogy nincs tíz ilyen anyag, ekkor a legtöbb darabot találó pályázóé a táska. A határidő ma (április 1-je) éjfél.
További technikai infók: ne itt szidd a kommentmotort, mert nem mi tehetünk róla. Ennyi szerencse kell az élethez, ez van. Még mindig jobb esélyed van a nyerésre, mint egy lottón a kettes találatra, szóval #behappy, ne rontsd el puffogással mások napját, és #maradjotthon! Ennél vírus- és Google-kompatibilisebb játékot már nem tudok kitalálni. :) A nyeremény a jelenlegi vírushelyzet miatt nem biztos, hogy hamar eljut a nyerteshez, türelmet kérek, meg fogja kapni. Úgy, hogy a vírust ne.
Történésekben nem volt hiány a szezon negyedik versenyén, de Oscar Piastrit senki sem tudta zavarba hozni.
Évente kevesebb mint 2 százalékos a mínusz.
Ha úgy érzed a vétel előtti átnézés során, hogy valami nem jó az autón, hagyd ott, keress másikat! A szavatosság ilyen helyzetben egyáltalán nem véd.
Egy jó ügyet támogat.
Édes kilók, luxusháj, disznómód megy a háromliteres dízel kombi.
A tavasz általában az útfelújítások és karbantartási munkák időszaka. Ezt most a saját bőrükön tapasztalják meg az M1-esen haladó sofőrök.
Kína köszöni a közreműködést Trump elnök úrnak.
Nyugodtan odatennénk a Porsche 911 Dakar vagy a Lamborghini Huracan Sterrato mellé.
Afrikában egyáltalán nem árulnak olyan olajat, ami nekem kéne. Ilyenkor mi van?
Az Egyesült Államok vezetősége szeretné a fejlesztést, de nem nézi jó szemmel a kínai tulajdonrészt.
A baleset durván néz ki, de akad jó hír is.
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amikből szimpatikus költségvetés birtokában ütőképes sportautót lehet faragni.
Nem alakul valami fényesen az átállás az elektromos kisáruszállítók használatára az Egyesült Államokban.
Erre jutottak a sportág motorgyártói egy nagyszabású megbeszélés során.
Megelőzte a Focust. Az élen pedig a Golf áll.
A probléma digitális műszeregységgel kapcsolatos.
Megakaszthatja az elektromos autók térnyerését a vámcunami.
A baleset Törökbálint közelében történt.
Az elektromos Puma papíron baromi ígéretes tárgy, de tényleg ott van benne a Ford legendás fűszerezése?
Ezúttal is hosszú távra tervezünk, 4-4,5 millió forint a keret.
Négy új gumi közül egyet rosszul szereltek fel, de mentem már vele párezer kilométert. Sérülhetett a gumi?
Továbbra is hatalmas siker a Hypercar széria.
A Model 3 a használt villanyautók egyik legjobb ár/érték arányú választása, hibái viszont lehetnek, amikre lehet költeni a pénzt. Guru az adásban!
Vagy a megengedett sebesség kétszeresét próbálta elérni.
Ezúttal a Goldman Sachs készült el a saját előrejelzésével, ami 2000 és 4000 dollár közötti drágulást feltételez.
Megérkezett egy újabb fontosnak vélt modell a pukkadásig duzzadt elektromos autó piacon. Külsőre is kellőképpen érdekes ahhoz a KIA EV3, hogy részletesebben is foglalkozzunk vele, mégis talán használat közben derül fény az igazi értékeire.
Ezt az autót ti kértétek, úgyhogy visszamentünk és leteszteltük.