Pályán király, máshol hitvány
Válogatás a legfrissebb Népítéletekből
Minijeti a hegyről - Suzuki Swift
Városi használat során számomra elegendő volt a motorteljesítménye, a beépített lágyhibriddel, ha kell szedi a lábát, ha viszont nem sietsz, fogyasztásban szépen meg tudja hálálni. Autópályán nyugodtan számolhatsz azzal, hogy 120 felett már dolgozni fog, legalábbis az 1.2-es szívómotor 5. sebességben már bőven 3000 felett pörög, és hát szomjas is lesz... Már ha annak lehet nevezni pályán az 5.7-5-2-es fogyasztást 130nál.
Mi? Ja, hogy hibrid? Ja hát azt felejtsd el. Annyit takar a lágy hibrid, hogy amikor gyorsítasz, belehajt a motorba, és evégett "kevesebb" üzemanyagot fogyaszt. Hidd el, nem fog. Csupán annyit érzel helyette, hogy... hogy mondjam, laikusként... ha van az akksiban töltés (erre még kitérek) akkor jobban húz gyorsításnál...
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Előre a XX. századba - Alfa Romeo 164
Pár éve igazi "bácsiautóként" került elő egy garázsból, ahonnan csak a nyári hónapokban merészkedett ki vele nagyritkán a tulajdonosa, ennek megfelelően nem a korának és típusának megfelelő állapotban volt. Kiváló alap, eltenni, néha gurulni vele, miközben az ember sorra fogyasztja a mai műanyagautókat. Előzménye annyi, hogy a többi, mára kultikus Alfa (főképp 75-ös) mellett 164-esem is volt már kettő nagyjából a maga idejében, természetesen akkor még nagyon más elvárásokkal és dinamikával éltem az autós életemet.
Szerény gépállat - Skoda Fabia
Első autónk egy fapados suzuki swift gl volt aztán azt lecseréltük egy skoda fabia capriccio fantázianevű 1,2 l-es szintén háromhengeres modellre. A két autót így jellemezném: ég és föld persze a skoda javára. Aztán újabb két év után váltottunk erre a már négyhengeres modellre. Eleinte vitatkoztam a feleségemmel, hogy miért is kell nekünk egy jó autót lecserélnünk egy másikra de ez az aggodalmam a szalonból hazavezető úton elillant. Megint ég és föld. Végre négy henger próbál úgy kiszolgálni, ahogyan azt mi szeretnénk. És nem is akárhogyan. Ez a 101 paci tud meglepetéseket okozni hasonló kariberű autóstársaimnak.
Papp Tibi 10 éve próbált hasonlót
Pályán király, máshol hitvány - Honda Civic
Valami olyan autót akartam, ami fiatalos, vannak benne extrák, nem eszik sokat, de azért megy is. Honda előtt egy fatertól örökölt w210 es 1997 es E mercim volt(mai napig meg lenne ha nem lenne az a kurva rozsda). Na, ennek a ufo minden szempontból megfelelt. alap extrák: tempomat, ülés magasság, kormány állítás, esőszenzor, fűthető, állítható és behajtható tükrök. Szóval megnéztem egy párat és ez lett a kiszemelt, megvolt a próbakör és el is vittük. Kereskedőtől sajnos, aki látta rajtam hogy első autóvásárlásom és át is kúrt ahogy lehetett, de erre még kitérek.
Pista megnézte, mit tud ebből a Type-R
Különvélemény - Renault Espace
A 3 gyermekem miatt mindenképpen olyat autót kerestem, amiben a középső üléssorban külön-külön ülésben ülhetnek (ahol nincs kardánalagút, nincs a középen ülőnek „dombormű”). Az előd Espace is ilyen volt, ezt szoktuk meg.
Szóba kerültek még: S-max, Galaxy, Sharan, Alhambra, kizárólag a benzines változatokban. Mindet próbáltam, de az Espace formája és a 225 LE rabja lettem.
Vályi Pista és a családi egyterű
Korábbi merítések a Totalcaron
- Japán, német vagy olasz? Mindegyikkel szívni fogsz!
- Öreg Alfa, BMW, Honda és egy kakukktojás a heti merítésben, ahol ezúttal a 80-as éveké a főszerep.
- Mintha valami iszonyú drága exkluzív autóban ülnék
- Lehet, hogy már te is ültél benne. Válogatás a Népítélet keleti feléből
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.