Magyar autógyár-városok sorozatunk első részeként bemutattuk az esztergomi Suzukit. A gyárral kapcsolatos lopási mendemondákra reagált olvasónk, Gergő.
Feladó: Gergő
Dátum: 2015. január 7.
Címzett: Winkler Róbert
Szia Robi,A reggeli cikkedhez egy komment: 2005 táján annál a cégnél dolgoztam, amelyik a CEIA olasz fémdetektor kapukat forgalmazta. Ez ebben a csúcs, itthon Ferihegyen, Parlamentben stb. is ezek vannak. És ezek voltak a Nokia gyárban is, ott is ipari méretű volt a lopás, kivésett klumpában vitték át a detektorkapukon a telefonokat, mert a klumpát át kellett rúgni, volt benne fém, tehát jogosan jelzett - aztán ezzel is megbuktak.A Suzuki biztonsági vezetője a komáromi kapuk miatt jutott el hozzánk, ő is szeretett volna. Ő mesélte, hogy volt, akit tucatnyi, a testére ragasztott hangszóróval kaptak el, és olyan is, akinek a sorban állva kiugrott egy antenna a kabátja alól. Állítólag divat volt megvenni a fapad Swiftet és kilopni bele, amit lehet. Ő azt említette urban legendnek, hogy egy teljes ipari robot is eltűnt, de az tuti nem a személyportán át.Főbejárat a Suzukiknak fenntartott elülső parkolóvalÜdv: Gergő