Több mint tíz olvasó versengett a Totalcar A6 Avantjáért, végül nehéz helyzetbe kerültünk – az utolsó krónikája.
Emberfeletti küzdelemmel a Rulettkerék utolsó epizódjában egy szép, gusztusos autóért, valamint minden apróság, amit a Rulettkerék-vevőnek tudnia kell. Igen, eláruljuk az árat is.
A kórházfestő apuka sokszor ingyen dolgozik, mert szörnyű állapotokat lát az egészségügyben. Elkísértük az ország legszegényebb vidékérel.
Nem féltünk a Rulettkerék-A6 megbízhatóságától, de amit sejtettünk, azt már tudjuk is: akár 3688 km-en is működik.
Dániában egy tréleres mentés is drágább lehet, mint amennyiért az A6 Avantot vettük. Felkészülés az útra adagolószivárgással és feltámadó TDI-vel.
A Rulettkerék mai epizódjában találkozunk egy négyéves A6 Avanttal és a tulajdonosával, aki két év alatt milliókat költött a szervizben.
Van, akinek itt robban fel a motorja, mások lógó orral távoznak a mérésről, mert kiderül, hogy elszállt az erő. Fékpadon a Rulettkerék-TDI.
Aki eddig elborzadt a Rulettkerék-Audi látványától, végre megnyugodhat. Rengeteget javítottunk az állapotán, és megtaláltuk a leggyengébb pontját is.
Füstokádó roncs? Papp Tibi padlóig nyomja a gázt, hogy oszoljanak a kételyek.
880 euróért vettük, majd jött a szerviz és most harcba indultunk a Rulettkerék A6 Avant honosításáért. Hogyan csináltuk? Kiderül a mai epizódból.
Fekete folyadékot eresztettünk le a Rulettkerék 4. Audi A6 TDI-jének motorjából és elvittük egy profi laborba, alapos vizsgálatra. Az eredmény meglepő.
Rulettkerék kalandfilm. Ádáz hajsza az alkatrészért és egy húszéves szerelő, aki fejből tudja, hogyan nyúljon a húszéves technikához.
Reggel nyolctól este kilencig bontották és építették a Rulettkerék A6 Avantját. Én tehetek róla. Tanácsaim, mielőtt ön is rosszul dönt.
Utazni jó vele, de van néhány hülye megoldása és a motor is téli álmot alszik. Bandi kipróbálta a Rulettkerék A6-ot: lesz még dolgunk az autóval.
Vadászat az olcsó, de nem gagyi alkatrészekre és egy rendes autószervizre, ahol értenek az öreg Audihoz.
Csikós kipróbálja a Rulettkerék 4. Audi A6-ját. Az autó megérkezett Magyarországra, ezen a felvételen megmutatjuk, milyen sok dolgunk lesz vele.
Az eladók félnek a magyar vevőktől, Németországban is van óratekerés, pokoli drága a szerviz, és ez még nem minden. Kötelező olvasmány autóvásárlás előtt.
Mit tud egy német vizsgás TDI? Milyen állapotra számíthatunk és milyen buktatóktól kell tartani. A Totalcar nyugaton vadászott autóra.
Saját példánkból kiindulva, összeszedtem néhány alapvető lehetőséget, hogy ön ne görcsöljön órákig a monitor előtt, mielőtt dönt.
Nemzetközi kalanddal folytatódik a Rulettkerék. A magyar piacnak fityiszt mutatva utazunk álmaink autójáért. Mit adnak 100 euróért? És 1000-ért?