A retro-kisautó a legsikeresebb Fiat, és ezt egyértelműen vonzó stílusának köszönheti. Az olasz gyártó állítólag ezt a sikert próbálja kiterjeszteni az egész kínálatra.
Az 500-as átlagon felüli népszerűsége elsősorban annak köszönhető, hogy egyformán vonzó a férfi és női vásárlók számára is, míg a többi Fiat modell, így a Bravo és a Punto sportos formaterve inkább a férfiaknak szól. A legújabb hírek szerint ezen próbálnak változtatni a Fiat Centro Stile szakemberei a 2011 körül kezdődő következő modellváltási hullám kapcsán. Az újabb modellek állítólag az 500-as gömbölydedségét öröklik, hogy ezekre a típusokra is felhívják a hölgyek figyelmét.
Egy ilyen lépés persze meglehetősen kockázatosnak tűnhet, de a Fiatnak tennie kell valamit, ha lépést akar tartani a konkurenciával. A legtöbb európai gyártó a kisebb modellek irányába menekül a válság elől, az olasz gyártó viszont ezen a területen a legerősebb, ahol így most erősödő verseny várható. Elég nehéz elképzelni, hogy a Punto és a Bravo utódai is kedves gombócformát öltenek – kíváncsian várjuk, mi sül ki a dologból.