A Genfben kiállított elektromos-benzines Opel prototípus gyakorlatilag azonos a Chevrolet Volttal, azaz szűk
Korábban úgy hallottuk, a 100. évfordulóra kiadott Veyron Bleu Centenaire visszaszerezheti a leggyorsabb szériamodell címet
A csehek a Yeti mellett a Fabia látványosan sportos külsejű változatát is kiállították Genfben
A német Porsche-specialista mostanság inkább az elektromos sportkocsi-fejlesztésével igyekszik felhívni magára a figyelmet.
Elkészült a holland sportkocsi második generációja: a stílusa továbbra is lélegzetelállító, de már el is lehet férni benne.
Münchenben továbbra sem tervezik a Hetes sorozat M változatának bemutatását, de helyette itt az Alpina csúcsmodellje
A Genfben leleplezett kétüléses tanulmány a világ leggyorsabb hibrid hajtású személyautója lehet
Meglepően jól néz ki a rágcsálóarcú Clio sportváltozata, pedig csak az első lökhárító formájában tér el a többi kiviteltől.
Genfben ugyan még csak tanulmányként látható az indiaiak középkategóriás modellje, de két éven belül indulhat a gyártás
Miután sikeresen megvetette a lábát a négykerekűek piacán, az osztrák gyártó az X-Bow paletta kiszélesítésébe fogott.
A svéd gyártó ezúttal nem egy újabb szupersportkocsit állított ki Genfben, hanem egy négyüléses villanyautót
Tágas is, jól is néz ki, de kompaktnak már aligha nevezhető a puttonyos Mégane.
Elegánsabb visszatérésre számítottunk az Aston Martin 100 éves testvérmárkájától
A franciák a modellváltás miatt kénytelenek voltak lecserélni a Mégane sportváltozatát is
Mire ide ér a szuperolcsó indiai kisautó, az ára csaknem megnégyszereződik
A Nissan luxusmárkája egy szép vonalú kupé-tanulmányt állított ki a Genfi Autószalonon
Itt a Scenic sorozat harmadik generációja: tágasabb, praktikusabb, mégsem érezzük vonzóbbnak.
Az Enzo alapú FXX-et váltja fel az 599 GTB Fiorano versenyautókra emlékeztető változata
Még nem egészen világos, hogy kiknek szánja a VW cseh leányvállalata ötödik modelljét.
A korábbi két Iosis tanulmányból szériamodell lett, és várhatóan most sem lesz másképp.
Bugyuta békapofájával és tréfásan elnagyolt formáival a Nissan tanulmányautója nem vehető komolyan
A Volkswagen új városi modellje négy méter alatt maradt, de túlzottan is ismerős: íme a Golf, egy számmal kisebb méretben.
Erősebb motor, izgalmasabb forma, könnyebb karosszéria - a klasszikusból kihozták, amit lehetett.