A sztori valamikor 2009-ben kezdődött, amikor a Mosler sportkocsigyár letérdelt a válságban: az alkalmazottakat elbocsátották, és a cégalapító is kiszállt a vállalatból. Ekkortájt kezdődött a GTR fejlesztése is a floridai cégnél, egy bizonyos Todd Wagner vezetésével, aki úgy gondolta, a Bugatti Veyronra is veszélyes brutális változat lehet a túlélés záloga.
Az autó elkészült, de Wagnert időközben elbocsátották, viszont a tervező mégis úgy döntött, megpróbálja a kezébe venni a márka sorsát, amelynek egyébként manapság egykori felesége, Jill Wagner az igazgatója. Ezért készített egy klippet egy feltörekvő énekesnővel – egyes feltételezések szerint barátnőjével – Abby Cubey-vel, és megosztotta az interneten. Az ötlet talán nem lett volna rossz, de a klip nem igazán sikerült – az énekhangot és a mozgáskultúrát a Raptor GTR valóban dögös formái és a mellbedobás sem pótolja. Abby egyébként már korábban is próbálkozott a híressé válással, az X-Faktor és a Megasztár amerikai megfelelőjében, az American Idolban bukkant fel, ahonnan a selejtezőkben elbukott.
Todd Wagner hitt a hölgy tehetségében, de a végeredmény nem őt igazolta: a Feel my Fire! című szám ugyan egy csapásra híres lett, de csak a szörnyülködőknek köszönhetően. Így Abby Cubey hírnevének sem használt igazán, és a Raptor GTR-nek sem. A vicc az, hogy a klipben szereplő autó ráadásul nem létezik: sem a Mosler, sem más nem gyártja, alighanem ez az egyetlen működő példány, és csak Wagner állítja, hogy ő az amerikai forgalmazó. Valószínű, hogy ez a klip jelenti a típus, és egyben a Mosler márka pályafutásának végét: ha jól tudjuk, a gyártásra nincs pénz, de érdeklődő sem nagyon akad, és ezek után még kevésbé valószínű, hogy változik a helyzet.