Arash Farboud bő másfél évtizede próbál betörni a szupersportkocsik piacára, de mindeddig sikertelenül próbálkozott. Porsche GT1 paródiáját ugyanúgy nem vették meg, mint később az AF10 névre keresztelt Ferrari Enzo utánzatot. Az új AF8 már nem másol semmit, de úgy néz ki, mintha egy kiskamasz rajzfüzetéből került volna elő.
Pedig műszaki szempontból talán nem lenne rossz az új Arash sportkocsi. A középmotoros, csővázas, karbon és alumínium burkolatú autó összesen 1200 kilogrammot nyom, a mozgatását pedig egy Chevrolet LS7-es motorra bízták. Ez a hétliteres V8-as a Corvette Z06-osban is 505 lóerős volt, itt viszont 550 lóerőre növelték a teljesítményét. Az AF8 így tényleg durván megy, 3,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, a végsebessége pedig 320 km/h körül van. A fékteljesítmény ugyanilyen komolynak tűnik, legalábbis a 380 mm-es első és a 362 mm-es hátsó féktárcsák, valamint a hatdugattyús első- és négydugattyús hátsó féknyergek alapján.
Az adatok azt sejttetik, hogy az AF8 használható pályanapos sportkocsi lehetne, viszont a forma, amitől a Ferrarikról és Lamborghinikről milliók álmodoznak, egy kínai játékautó színvonalán van. Messziről talán még jól nézne ki, de a részletek kidolgozása elnagyolt, az arányok sem stimmelnek igazán – az látszik, hogy a tulajdonos alighanem a formatervezőn próbált spórolni. Nem ez az első eset, de korábban legalább megpróbáltak egy-egy bevált formát lemásolni.
Ahhoz képest, amit tud, a 165 ezer angol fontos ár nem feltétlenül túl sok, ám ahhoz képest, ahogy kinéz, mindenképp. Nem valószínű, hogy akinek ennyi pénze van sportkocsira, annak ne lenne 200 ezer fontja ugyanerre – annyiért pedig már megkapja a Ferrari 458 Specialét, a Noble M600-at, vagy akár a Lamborghini Huracant, azok pedig minden szempontból jobbnak tűnnek.