A kínai tulajdonú Volvo ad egy hibridet Kínának. Pekingben mutatták be az S60L-t, amely optimális helyzetben akár két literrel elmegy száz kilométert. Máskülönben 5,5 másodperc alatt van százon.
Már-már nem is látunk olyan kínai kiadást, aminek a nevében ne lenne ott az L betű. L mint long, azaz hosszú. Mivel ha valamit megtanultak az európai gyártók a kínai piacról, akkor az az, hogy hosszított tengelytávval bármit el lehet ott adni. Az S60L nyolc centiméterrel lett hosszabb az S60-nál, 4,71 méteres.
A méreténél azonban sokkal fontosabb a napokban bemutatott Volvo hajtása, az S60L ugyanis egy benzin-elektromos hibrid. 238 lóerős, turbófeltöltéses benzinmotorját egy 68 lóerős villanymotor támogatja, ami teletöltött akkumulátorokkal önmagában is elviszi az S60L-t ötven kilométeren. Három vezetési módja közül a Hybrid tűnik a leginkább használhatónak. Ebben normális pluginként viselkedik, azaz amit tud, visszatáplál a hálózatról is tölthető aksiknak, a villanymotor pedig időnként átveszi a benzines munkáját. Power állásban a legkevésbé takarékos, de itt 5,5 másodperc alatt képes a nulláról százas sprintre. Van még az elektromos mód, amikor az autó csak a villanymotorját használja. A kétliteresnek mondott fogyasztás valószínű az elektromos és a hibrid módot keverve jön ki, de csak az első száz kilométeren, teletömött akkumulátorokkal.
A Volvo S60L-ről egyelőre nem sok információt adtak ki a pekingi szalonon. Talán a későbbiekben sem kedveskednek majd nekünk, mivel nem úgy tűnik, hogy Kínán kívülre is jut majd belőle.