Bár az aktuális Subaru Imprezából már nem is készült gyári WRC változat, az Impreza WRX erős kétliteres turbómotorjával és összkerék-hajtásával még mindig jó alap versenyautó-építéshez. A Subaru ezúttal egy ausztrál céggel, a Possum Bourne Motorsporttal együtt alakította ki a típus versenykész raliváltozatát.
A WRX STI NR4-nek elnevezett változat FIA homológ versenygép, amely a WRC2 és ERC2 kategóriák előírásainak felel meg. Az autó már alapkiépítésben szinte teljesen kiürített belső térrel, minősített bukókerettel, kagylóülésekkel és hatpontos biztonsági övekkel érkezik, sőt, még a hangszigetelés nagy részét is kiszedik belőle, hogy ezzel is csökkentsék a tömegét. Így az ára 38 ezer ausztrál dollár, átszámítva 7,5 millió forint, de a Subaru hatféle csomagot kínál még hozzá, amelyekkel a motor, a hajtáslánc, a futómű és a fékrendszer fejleszthető tovább, illetve van még külön futómű aszfaltos és murvás pályára. Teljes értékű versenyautó pedig csak ezekkel lehet az Imprezából.
Bár a csomagok árát nem ismerjük, az az érzésünk, hogy azokkal együtt azért jóval borsosabb lesz az NR4 ára, bár nincs ebben semmi fura: egy valamire való versenyautó soha nem olcsó.