Amióta a Porsche szeptemberben bejelentette, hogy a 911 Carrera is turbómotort kapott, a Turbo megnevezés a csúcsmodell esetében kissé kiüresedett. Ám továbbra is így hívják a legdrágább és legerősebb Porschét, amely a modellfrissítéssel szintén erősebb lesz.
Itt a 3,8 literes hathengeres boxermotor egyelőre marad, de valamelyest átdolgozták, így 20 lóerővel erősebb lett, mind a Turbo, mind a Turbo S változatban. Így a gyengébbik változat teljesítménye is 540 lóerőre nőtt, az erősebbé pedig 580 lóerő. Ennek következtében valamelyest javultak a dinamikai adatok is: az új Turbo 3,4 helyett 3 másodperc alatt érheti el a százas tempót, míg a Turbo S ugyanerre 3,1 helyett 2,9 másodperc alatt képes. A végsebesség a Turbo esetében 315-ről 320 km/h-ra, a Turbo S-nél 318-ról 330 km/h-ra nő a változtatások hatására. Emellett sikerült valamelyest csökkenteni a fogyasztást is, a felújított Turbo hat decivel fogyaszt kevesebbet száz kilométeren. Ennek oka a gyáriak szerint elsősorban az átírt motorvezérlő program, illetve a duplakuplungos váltó áthelyezett váltási pontjai.
Az autó külsőre nem változott sokat, leginkább a lökhárító szögletesebb légbeömlőiről és a fényszórók új belső szerkezetéről ismerni fel az újabb kivitelt, belül pedig lecserélték a kormányt, amelyen Ferrari mintára egy tekerőkapcsolóval választhat a sofőr a Normal, Sport és Sport Plus üzemmódok közül.
A Porsche jövő januárban kezdi meg az új 911 Turbo forgalmazását, Németországban az alapár 174 669 euró, azaz átszámítva durván 54,3 millió forint lesz.