Már egy ideje csepegnek a hírek a Toyota Supra utódjáról, amelyet a japán gyártó a BMW-vel közösen fejleszt. Azt eddig is sejteni lehetett, hogy a hagyományoknak megfelelően turbós sorhatos kerülhet az autóba, de a legújabb hírek egy hibrid rendszerről szólnak.
A közösen fejlesztett platformot a BMW a Z4-es roadster - az aktuális széria gyártását idén augusztusban leállítják - utódmodelljéhez használná, a Toyota viszont ugyanannak a padlólemeznek egy nyújtott változatára építené a kupéját, és méretben a Toyota GT86 fölé lőné be. Ellentétben a GT86-Subaru BRZ párossal, a BMW és a Toyota markánsan megkülönböztetné egymástól a saját modelljét.
A turbós hathengerest a BMW szállítaná, hiszen komoly tapasztalatokkal rendelkezik az ilyen motorok terén, míg a Toyota a hibrid rendszert adná a közösbe: egy elektromos motor hajtaná az első tengelyt, egy pedig a benzinmotorral közösen a hátsót, hasonlóan a le-mans-i versenyautójukhoz. A villanymotorok alacsony fordulattól rendelkezésre álló nyomatéka nem csak a jobb gyorsulást segítenék, de fékezésnél az elvesző energia egy részét is visszatermelhetik, amelyet lítium-ion akkumulátorokban tárolna a rendszer.
Ezek alapján egy plug-in változat megépítése sem kizárható, ráadásul a BMW súlycsökkentő eljárásának köszönhetően mind a két autó súlya 1400 kiló alatt maradhatna, sőt, a kisebb BMW még ennél is könnyebb lehet. Becslések szerint a két modell egymástól alig pár hónap különbséggel mutatkozhat be 2017-ben, de nem valószínű, hogy a BMW-hez 2018 előtt hozzá lehetne jutni.