A második generációs Panamera eleve nagyobb, mint az elődje volt, de most bemutatkozik a nyújtott tengelytávú változat, amelyet 15 centivel toldottak meg a hátsó ajtók környékén. Ezen felül a 2,9 literes V6-os motor eddigi leggyengébb változata is most érkezik.
A Porsche Panamera nem épp az a sofőrlimó-jellegű négyajtós, de úgy néz ki, mégis akad elég igény egy bőségesebb hátsó lábterű kivitelre, hogy érdemes legyen kielégíteni. A tizenöt centis nyújtás teljes egészében a hátsó ajtó környékén jelentkezik, amivel egy kicsit ugyan rontottak a kupétetős szedán arányain, de a Panamera még egész jól járt sok, hasonlóan meghosszabbított kategóriatársához képest. Az Executive-nek nevezett változat nem csak hosszabb, de az alapfelszereltsége is bőségesebb lesz: a panorámatető, az ülésfűtés és a kényelmesebb futóműhangolás is a csomag része.
Ám nem ez az egyetlen újdonság a Panamera kínálatban, amelyet az idei Los Angeles Auto Show-n mutatnak be: itt bukkan fel az új alapmotor is. A blokk ugyanaz a 2,9 literes V6-os, amellyel már eddig is kínálták a típust, de ezúttal egyetlen turbófeltöltő táplálja levegővel, így a csúcsteljesítménye 330 lóerő – jelentős csökkenés a duplaturbós 440 lóerejéhez képest. Ám még ez is bőségesen elegendőnek tűnik, hogy átlagon felüli dinamikát biztosítson az 1,8 tonna feletti üres tömegű modellnek.
Ezzel állítólag még nincs vége a Panamera család szaporításának: az újdonságokkal ugyan tízre nő a változatok száma, de jövőre még érkezik s Shoting Brake változat is.