A Peugeot-nál felpörögtek az események. Tavaly visszatértek Iránba; idén előbb az indiai visszatérést jelentették be, majd azt, hogy megveszik az Ambassadort a Hindustantól. Ezután jött a bombahír: megveszik az Opelt a General Motors-tól, és már márciusban aláírhatják erről a szerződést. Ennyi történés egy ekkora márkának elég lenne egy évre, de máris itt az újabb nagy esemény: a PSA megkezdi a visszatérést az USA-ba. Nagyon óvatosan.
Már több mint húsz éve annak, hogy a PSA csoport semmilyen hivatalos képviselettel nincs jelen az amerikai piacon. Egy ideje már hallani a visszatérés szándékáról, de már az is megvan, mi lesz az első lépés: car-sharing. A PSA azt mondja, 16 millió dollárt fektet a TravelCar nevű vállalatba. A cégnek nagyjából 300 ezer felhasználója van Európában, és épp az amerikai terjeszkedés előtt vannak.
A TravelCar üzleti modellje, hogy reptereken kínál ingyenes parkolást olyan autósoknak, akik ezért cserébe távollétük alatt bérbe adják autójukat. Európa tíz országában vannak jelen ezzel a modellel, az USA-ban a San Francisco-i és a Los Angeles-i reptereken kezdenek majd. Mivel itt még saját autók forgalmazásáról szó sincs, egyelőre nem tiszta, a befektetésen túl milyen szerepe lesz a TravelCar amerikai bevezetésének a PSA visszatérésben. A franciák annyival homályosítják tovább a képet, hogy ez a beruházás az első lépése egy tízéves tervnek, amire progresszív észak-amerikai belépésként hivatkoznak.