Idő előtt kerültek nyilvánosságra a Lynk & Co 03 gyári képei, de nem sokkal. A hivatalos bemutató az ősz elején lesz, a Chengdu Auto Show-n.
Kínában ez lehet a közel két éve alapított márka legnépszerűbb modellje – ott még mindig a háromdobozos, klasszikus autóforma a legnépszerűbb – bár a típus arányaiban – alighanem a padlólemez sajátosságai miatt – van valami szabadidő-autós. A részletmegoldásokról egyelőre annyit tudunk, hogy az 1,5 literes, háromhengeres, benzines, 156 lóerős Volvo turbómotor kerül bele, a hossza 4,64 métger lesz, a tengelytávja pedig 2,73 méter, ami viszonylag tágas belsőt ígér.
Bár nagy zajjal vezették be a Lynk & Co márkát 2016-ban, az indulás lassan megy: mielőtt mindenütt megjelennének az új márkanevű autók, kell egy komolyan vehető kínálat, amely mostanra kezd összeállni. A méret nagyjából adott, hisz egyelőre csak a Volvónál fejlesztett CMA platformra építkezhet a márka, de a terepjáró-fazonú 01 és a sportosabb ötajtós, a 02 után érkezik a 03 szedán is, így az igények nagy részét már ki tudják elégíteni az alsó középkategóriában. Csak kombi és kupé nincs, de ezek amúgy is csak rétegmodellek lennének az eddig megjelentekhez képest.
Eddig a bevezetés csak Kínában kezdődött meg, de jövőre már megérkezik a márka Európába is, igaz, valószínűleg nem pont a 03-assal: az itteni igényeknek sokkal jobban megfelelne a két alacsonyabb sorszámú, ötajtós modell. Úgy tudjuk, a Volvo belga üzemében helyi gyártást is terveznek, ahol a svédek 40-es sorozatával készülhetnek egy gyártósoron a Lynk & Co típusai.