Nem találják ki, mi lett a formás retró-Honda neve
Bár sokan úgy vélték, hogy az e Prototype elnevezés csak átmeneti, úgy néz ki, a Honda névadó részlege inkább megspórolta a vesződést a megfelelő betűsor megtalálásával és levédetésével.
Ez már csak azért is szomorú, mert az e – szoknunk kell, ez a retró villany-Honda neve – az utóbbi évek egyik legerősebb személyiségű Hondája lesz. Olyan autó, amely annak ellenére válthat ki nagy érdeklődést, hogy az elektromos hajtáslánc miatt valószínűleg sokkal drágább lesz, mint a hasonló méretű és használati értékű hagyományos személyautók.
A durván 200 kilométeres hatótávú, és gyorstöltéssel akár fél óra alatt 80%-ra tölthető kisautót tavasszal, Genfben még csak tanulmányként láthattuk, de úgy tudjuk, az ősz folyamán már a szériaváltozatot mutatjék be. Ami azt illeti, a hátralevő néhány hónap során még agyalhatnának egy picivel jellegzetesebb néven, vagy legalább valami számot tehetnének a típusjelzésbe, amitől könnyebb lenne rákeresni.
Tudjuk, hogy ez nem olyan egyszerű, végig kell ellenőrizni, hogy nem jelent-e egy típusjelzés valamilyen nyelven valami szörnyűséget, és hogy más nem használ-e hasonló hangzású elnevezést, aztán megkérni a jogi védelmet. De szinte biztos, hogy egy kevésbé sematikus név (de tényleg, ami korszerű, és főleg elektromos, azt csak e-nek vagy i-nek lehet hívni?) jót tenne.