A magas építésű divat-terepjárót elsősorban Ázsiában szeretnék a rali révén népszerűbbé tenni, legalábbis erre utal, hogy az FIA Asia Pacific railbajnokságán, illetve a japán Super Rally sorozat futamain indulnak majd vele.
Annak érdekében, hogy versenyképessé tegyék, kétliteres, turbós motort építettek bele ötfokozatú, szekvenciális váltóval. A 300 lóerős motorral a C-HR elvben elég gyors lesz hozzá, hogy felvehesse a versenyt a személyautó-alapú konkurenciával.
A versenygép egyébként kifejezetten mókás látvány attól, hogy sokkal kisebb kerekeket kapott, mint amilyenekhez a sárvédőíveket tervezték. A groteszk megoldással azonban alacsonyabbra kerül a tömegközéppont, ami stabilitási szempontból nyilván jót tesz.
A tervek szerint már az idén rajthoz állhatnak az első példányok, a következő szezontól pedig bárki rendelhet majd ilyen autót a versenyműhelytől. Az igazi kérdés persze az, hogy a nagy homlokfelületű, testes karosszéria nem lesz-e túl nagy hátrány a gyorsaságikon.