A Honda Jazz-alapú szedánját a kezdetekkor szerencsétlen arányai és méretéhez képest kivételes helykínálata különböztette meg a konkurenciától. Mostanra, úgy tűnik, csak az utóbbi maradt, bár az autó kívülről sem kicsi már, sőt, hosszabb is, mint az ötajtós Civic.
Pedig a legújabb generáció is a Honda Jazz műszaki alapjaira épül, de ebből az apró kerekeken kívül nem sok látszik. A forma egész tűrhető esztétikai értelemben is, a 4,55 méteres hossz pedig tágas belső teret sejtet. Mostanra az ezres turbós háromhengeres motor sem számít kisautós jellegzetességnek, hisz manapság az ekkora autók alapmotorja szinte minden gyártónál valami hasonló. A Honda egyliterese 122 lóerős, a maximális nyomatéka pedig 173 Nm, ami 2000-es és 4500-as fordulatszám között folyamatosan elérhető. A motorhoz kezdetben egyféle, fokozatmentes automata váltót kínálnak majd.
Egyelőre Thaiföldön mutatták be az új modellt, ahol a gyártás is zajlik, így még csak az ottani árakat hozták nyilvánosságra. 579 ezer bath az alapkivitel, ami durván 5,8 millió forintnak felelne meg. Valószínűleg készül majd exportváltozat, de az elég valószínűtlen, hogy Európában is próbálkoznának vele, mivel belső konkurenciát csinálnának vele a Civicnek, ami nyilván nem cél.