Bár Európában a Rapid szedán utódját már nem mutatták be, Oroszországban hiányzott volna a piacról egy belépőmodell, ezért ott a típus felújítása mellett döntöttek.
A képek alapján úgy tűnhet, hogy a 4,48 méteres modellnek van köze a Scalához, de a hasonlóság csak kozmetikai: a lépcsős hátú modell csupán egy alaposabb frissítésen esett át, amelynek során megkapta a Škoda aktuális egyen-orrát, és a hátsó részt is ennek megfelelően rajzolták át. Ugyanakkor ez a típus még a VW csoport régi, az MQB előtti időkből megmaradt PQ25 platformjára épül. A motorválaszték is régebbi benzinesekből áll: az 1,6 literes szívómotor 90 és 110 lóerős változatát kínálják a típushoz, ötfokozatú kézi váltóval, illetve az 1,4 literes turbómotor errefelé rég nem látott, 125 lovas kiviteltét hétfokozatú DSG-vel.
Az 530 literes csomagterű szedán korábbi változata eddig a Škoda legkeresettebb modelljei közé tartozott Oroszországban, bár nem tudni, hogy a 829 ezer rubeles – átszámítva úgy 3,9 millió forintos – árával a felújított kivitel mennyire marad versenyképes.