Bemutatónak túlzás lenne nevezni, de egy képgalériával megtoldott infócsomagot kiadott a Genesis hamarosan érkező új óriás városi terepjárójáról, a GV80-asról. Egész sokat megtartottak rajta a korábbi tanulmányból, de a hidrogénes hajtásnak egyelőre semmi nyoma.
Bő két éve már, hogy a Hyundai-Kia-konszern luxusmárkája New York-ban bemutatta a GV80-as tanulmányt. Egy csúcsprémiumnak ígért szabadidő-autót, ami épp jól jönne a koreaiaknak a nálunk leginkább a Porsche Cayenne-ről és a Jaguar F-Pace-ről ismert kategóriában. Ez a kategória az USA-ban különösen népes és kedvelt, a Genesisnek pedig az amerikai a legfontosabb külföldi piaca, így nagyon kell már nekik egy ilyen luxus óriás oda.
A GV80 egész sokat megtart a tanulmánya formai alapjaiból. A hűtőrács kerete és a csíkszerű fényszórók alig változtak, de még belül is maradt az alap karakter, még ha azt a nagyon széles kijelzőt kukázták is. Aminek viszont még híre sincs, az a hidrogén üzemanyagacellás hajtásrendszer. A koncepciónál még úgy volt, hogy az kerülhet bele, mire sorozatgyártásra érik, de semmi nyoma. Kezdetben egy háromliteres turbós V6-ossal, egy 3,5 literes biturbós V6-ossal és egy 2,5 literes négyhengeressel lesz kapható. Az összkerék és a nyolcfokozatú automataváltó mindegyiknél alap lesz.
A GV80-as hazai piacán, Dél-Koreában kezd, majd valószínű hamar feltűnik az amerikai kínálatban is.