Uwe Gemballa ugyan tíz éve halott, de vállalkozása, a Gemballa Automobiltechnik működik, sőt, most olyasmit mutattak, amihez hasonlót sem nagyon látni manapság. Egy terepjárót 911-es alapon.
Persze létezett efféle gyári gép is, nem is egy, hiszen 1984-ben egy alaposan átépített 911-essel, aztán 1986-ban egy 959-essel is nyert Párizs-Dakar ralit a Porsche. Azóta viszont nem igazán mutattak ilyesmit, különösen nem ennyire szélsőséges változat hatalmas kerekeken.
Az Avalanche 4x4 néven futó projektből a tervek szerint két éven belül lesz kézzel fogható termék. A műszaki részleteket egyelőre nem közölték, de a legerősebb Gemballa modell jelenleg 800 lóerő feletti teljesítményt kínál, nyilván senki nem csodálkozna rajta, ha akár ennyire erős kivitelben is kínálnák a terepgumis szörnyeteget.
A Gemballa egyébként azzal került nemrég a figyelem középpontjába, hogy pereskedik a meggyilkolt cégalapító fiával a névhasználatért, mivel Marc Philip apja hírnevére építve épp saját tuningcéggel készül piacra lépni.