A Brabusnál is a legerősebb autók viselik a Rocket nevet – most épp a négyajtós AMG GT 63 S alapján készül néhány ilyen szupergép, 900 lóerős motorral.
Úgy látszik, ehhez a teljesítményhez az AMG négyliteres blokkja már kevés lett volna, ezért a lökettérfogatát 4,5 literre növelték. Így a 900 lóerő mellett 1250 Nm csúcsnyomaték mérhető a főtengelyen, amit – alighanem a hajtás többi részének védelmében – 1050 Nm-re korlátoz az elektronika.
Az elérhető dinamika így is félelmetes: az eleve villámgyors sportszedán 2,8 máospderc alatt érheti el a 100 km/h-t, 9,7 másodperc alatt a 200-at, és 330 km/h-ig növekedhet a sebessége.
Amellett, hogy félelmetesen gyors, a Rocket 900 látványnak sem hétköznapi. Kovácsolt, versenytechnikát idéző 21 hüvelykes első és 22-es hátsó felnijei, a szénszálas karosszéria-szélesítések és légterelők, illetve az új lökhárítók akkor is egyértelművé tennék, hogy ez nem egy gyári AMG szedán, ha a csillagos jelvényt rajtahagyták volna. Ám az ilyen radikális átalakításokra mindig a Brabus B betűs logója kerül a csillag helyett.
Az egészen biztos, hogy az idei Rocket 900 nem lesz gyakori autó. Eleve csupán tíz ilyen készül majd, a Brabus mércéjével is kivételesen drágán: 435 ezer euró lesz az alapár, bár ebbe állítólag már a testre szabott belső tér is benne van.