Gonosz tekintettel születik újjá a Citroën C3 Aircross
Új szelek fújnak a Citroënnél, legalábbis ezt jelzi a C3 Aircross modellfrissítése, amely elég radikális stílusváltást hoz. Bár csak az autó orrát cserélik le teljesen, szemből annyira átalakul az autó, hogy senki nem azonosítaná eddigi önmagával.
Az eddigi nagy, legömbölyített sarkú négyzet-fényszórók helyére a többszintes hűtőmaszkba integrált lámpacsíkok jönnek – a korábbi mosolygós kismackó-arc helyére dühödt alien-pofa érkezik. A váltás még azzal együtt is meglepő, hogy az autó többi nézetén jóval kevesebbet módosítottak. Hátul a lámpák fekete hátterén túl nem látszik érdemi változás. Az oldalnézeten is csak a hátsó tetőoszlop betétjének eltérő dekorációja jelent újdonságot.
A stílusváltás mellett a Citroën több lehetséges testreszabási lehetőséggel igyekszik több vásárlót vonzati: már hetvenféle lehetséges színkombinációt kínálnak, mivel hárommal nőtt az alapfényezés-változatok száma.
A műszaki tartalom természetesen a megszokott PSA egyen-megoldásokból építkezik. A motorválaszték mindössze három lehetőséget tartalmaz: az 1,2 literes háromhengeres turbómotort 110 vagy 130, illetve az 1,5 literes négyhengeres dízelt 110 lóerővel.
A C3 Aircross-szal kapcsolatban azt lesz igazán érdekes látni, hogy a kétségtelenül érdekes, de már-már az ijesztőségig szokatlan orrkialakítás vajon mit tesz az eladásokkal. Egyáltalán nem egyértelmű, hogy ez a formavilág vezet a népautóvá válás irányába.