A C_Two nyilván menő, különösen így, alávonás karakterrel írva, de mégis csak azt jelzi, hogy a Rimac még egy rendes név kiagyalására sem vette a fáradtságot, ami egy ennyire drága szériamodell esetében már nem akkora poén.
A végleges elnevezés így Nevera lett. Ez egyfajta váratlan adriai vihar neve, amely általában heves villámlással érkezik. Az autó többi paramétere ismerős lehet, hiszen ugyanazt tudja, amit a C_Two bemutatása kapcsán már beígértek.
Jelenleg egyértelműen ez az egyik leggyorsabb és legdrágább autó, amit pénzért meg lehet rendelni. Az elektromos hajtás összteljesítménye 1914 lóerő, így a Nevera 1,85 másodperc alatt elérheti a 100 km/h-t, 4,3 másodperc alatt a 160 km/h-t, 8,6 másodperc alatt teszi meg álló rajttal a negyed mérföldet, a végsebessége 412 km/h, a hatótávja egy töltéssel pedig 550 km a WLTP szabvány szerint.
A nagy teljesítmény leadására tervezett, 120 kWh-s, H alakú, folyadékhűtéses akkumulátorcsomag persze gyorsan is tölthető: akár 500 kW-tal is, ami 19 perces töltési időt jelent 80%-os kapacitásig. Erre alkalmas töltőről egyelőre nem tudunk, de a lehetőség adott.
Természetesen az autó többi megoldása is az elérhető legjobb műszaki megoldásokat kínálja, mindenképp említést érdemel például az alig 200 kg-os karbon-kompozit váz, amely az autóiparban alkalmazott legnagyobb, egyrészes szálerősítésű műanyag elem. A 200 kilogramm körüli tömegű alkatrész, amely lényegében a teljes kabin vázát adja, mintegy 2200 réteg karbonszálat, és 222 alumínium betétet tartalmaz, a merevsége pedig 70 ezer Nm/fok.
A Rimac mesterműve persze árban is a legek közé tartozik majd: kerek 2 millió eurót kérnek el egy-egy példányáért. Így talán a tervezett 150 darab sem lesz kevés, különösen úgy, hogy a következő évek során több vetélytárs is várható. Így a szintén Rimac hajtást hordozó Pininfarina Battista, a papíron kicsit még erősebb Lotus Evija, és persze a második generációs Tesla Roadster.