A Bentley saját tuning-kiegészítői közé vette fel a világ legnagyobb karbon-kompozit kerekeit: a Bentaygához felárért rendelhető Mulliner kiegészítő 22 hüvelykes, és csupán 24 kilós, de a gyártó nem csak a kisebb tömeg miatt ajánlja.
Persze a hat kilóval kisebb rugózatlan tömeg kerekenként önmagában is sokat számít: biztosabb úttartást, és talán némileg kényelmesebb futást is eredményez. A gyáriak szerint azonban az a karbon kerekek igazi előnye a könnyűfémből készültekhez képest, hogy sokkal merevebbek, így terhelés alatt alig deformálódnak. Ehhez képest az alumínium fenik akár egy fok kerékdőlést is elvesztenek a terhelés alatti alakváltozás miatt, ami alacsonyabb tapadást és egyenetlenebb gumikopást jelent tempós kanyarban.
Ugyanakkor az az érzésünk, hogy nem a kedvező műszaki paraméterek adják majd el a spéci kerékgarnitúrát – amelynek az árát egyelőre nem árulták el – hanem a látvány: a fedetlen karbonmintás kerékgarnitúra olyasmi, amit ma is ritkán látni, még drága sportkocsikon is.