Korábban 15 millió dolláros eladási árra számítottak, de végül 20,465 millió dollárért (kb. 6,11 milliárd Ft-ért) ment el a kivételesen jó állapotú, 26 éves sportkocsi.
Ez is egy olyan darab, amit valaki befektetésnek, és nem használni vásárolt: az egyedi fényezésű, metálbarna sportkocsiban 387 kilométert mutatott a számláló. Valószínűleg ennek egy része is az autó mozgatása közben jöhetett össze.
A 029-es alvázszámú autóhoz egyébként járt még egy Tag Heuer óra, illetve egy Titán-nitrid bevonatos – azaz fényes arany színű – szerszámkészlet, a hozzá való Facom szerszámosládával, és egy elegáns bőröndkészlet is. Az autón állítólag még a Goodyear Eagle F1 abroncsok is a gyáriak, bár ez nem egyértelműen jó tulajdonság.
Ez a McLaren eddig az év legdrágábban eladott autója – legalábbis azok közül, amelyek árverésen cseréltek gazdát – de a világ legdrágább autójától még messze van: az a cím jelenleg is egy Ferrari 250 GTO versenyautót illet.