Nem az új, Kínának szánt Mondeo volt az egyetlen típus, amelyről a hatóságoktól kiszivárgott a legtöbb lényeges információ. Úgy tűnik, a testvérmodell, a Lyncoln Zephyr vizsgálatát is most ejtették meg, így néhány kép és adat is napvilágot látott.
A luxusváltozat határozottan elegánsabb jelenség, mint a Mondeo, bár az is igaz, hogy erősebben emlékeztet az Audi egyen-stílusára. Erre mondjuk elegendő magyarázat lehet, hogy az Audi az egyik legelterjedtebb luxusmárka Kínában, így ezzel az arculattal nehéz mellényúlni.
A Zephyr, ahogy elődje, az MKZ is, a Mondeo platformjára épül, és úgy tudjuk, a hajtáslánc is azonos: ugyanazt a kétliteres motort kapják, 235 lóerő csúcsteljesítménnyel, amelyhez itt nyolcsebességes automata váltó jár. A karosszéria méretei is hasonlóak: a Zephyr 4,98 méter hosszú, 1,87 méter széles és 1,49 méter magas, a tengelytávja pedig 2,93 méteres, azaz nagyjából Audi A6 métertű autóról van szó.
A gyártásra szánt új Zephyrt várhatóan november 19-én mutatják be a Guangzhou Motor Show-n, ám a jelen helyzetben elég kevéssé valószínű, hogy Kínán kívül más piacokon is megpróbálkoznának vele, mivel máshol egyre kevésbé kelendőek az ilyen lépcsős hátú modellek.