16 hétig készül a Bugatti Centodieci beltere
A Bugatti autói különlegesek és piszok drágák. Ha valakinek kétségei lennének, mennyi munkát emészt fel egy-egy ilyen szupersportkocsi elkészítése, annak csak két számot említenénk meg. A Chiron afféle retró változatának számító Centodieci 50 ezer kilométeres tesztüzem után kerülhetett gyártásba, és csak a belterén 16 hétig dolgoznak.
A Bugatti-dolgozók számára a legnagyobb nehézséget a belső térben több helyen felbukkanó sakktáblamintás, azaz apró kockásra varrott bőr jelenti. Ez egyrészt az üléseken is felfedezhető, másrészt viszont a középbokszot is ilyen mintázatú anyag öleli körül, sőt az ajtóborításokon és a tetőkárpiton is találkozhatunk vele.
Csak magát az ülést öt napig tart megalkotni. Bár az alapot egy hagyományos Bugatti sportülés adja, azt végül beborítják az apró kockás bőrrel, míg a fejtámla résznél egy dombornyomott Bugatti logó kap helyet. Ezt azonban megrendelésre kiválthatja akár a vevő neve is, ezzel egyedibbé téve a sportautót.
Összesen tíz darab készül a Centodieciből. Néhány héten belül el is kezdik leszállítani az első példányokat, amelyekért egyenként 8 millió eurót, vagyis bő 3 milliárd forintot kell fizetni.