A Ssangyong állati nagy kulimászban van, csődvédelem alatt áll már úgy másfél éve. Legutóbb a vásárlójelölt konkrétan nem fizette be a vételárat, azóta szó szerint a lét a tét – most pedig bemutatták... ezt.
A Torres nagy SUV, amilyenben a Ssangyong mindig is erős volt, de úgy tűnik, már megint felülkerekedett az a nézet a cég formatervezési osztályán, hogy ami nem szokványos, az automatikusan érdekes is. Furcsaságban pedig nincs hiány: egyrészt itt minden nagyon szögletes, még a pótkeréktartó-imitáció is hátul, másrészt szemből viccesen elrajzoltnak hat a jármű.
Pedig a belső tér kifejezetten elegánsra sikerült, az alapján hatalmas kasszasiker is jöhetne, de az autó külsejét látva ezt már nem mernénk biztosra venni. Elképzelhető persze, hogy valami csoda folytán Dél-Korea ráharap az újdonságra, vagy akár más piacokon is elkezdődik a Ssangyong rég várt sikerszériája, de erre most még kevésbé mernénk fogadni, mint egy nappal ezelőtt.
Pedig a típus adatai is egész jól hangzanak. A csomagtér például 703 literes sík padlóval, és a csomagtérpadló lejjebb helyezésével 839 literre növelhető, az autó hajtását pedig egy korszerű, 1,5 literes, 170 lóerős turbós benzinmotor végzi, ami elég korszerűnek hat. A motorhoz hatfokozatú automata váltó, és első- vagy összkerék-hajtás jár.
Egyelőre Dél-Koreában mutatták be a típust, hogy Európában felbukkan-e, és ha igen, milyen hajtást tennének bele, azt egyelőre nem tudjuk.