Az MG4 érdemben nem tér el a kínai MG Mulantól, de ezúttal már több adatot közöltek róla.
A kompakt ötajtós a SAIC MSP jelzésű padlólemezére épül: ez a villanyautóknál megszokott gördeszka-platform a padlóba épített akkumulátorokkal. Úgy alakították ki a konstrukciót, hogy az akkumulátorok minél kevesebb helyet vegyenek el az utastérből, így csupán 11 centi a padló vastagsága. Akkumulátorból kétféle méretűt kínálnak majd: a kisebbik 51 kWh névleges kapacitású, és WLTP ciklusban mérve 350 km tehető meg vele egy töltéssel, míg a nagyobb 64 kWh-s lesz, ami a gyáriak szerint 450 km-re is elegendő lehet.
Egyelőre egyféle motorral mutatták be az MG4-et, amely a kisebb akkumulátorral 170, a nagyobbikkal 204 lóerő csúcsteljesítményű. Az autó gyorsulási képességeiről annyit mondtak, hogy 8 másodpercen belül elérhető vele a 100 km/h-s sebesség, a végsebességet pedig 160 km/h.
Érdekes, hogy bár az MSP platform egyelőre 400 V névleges feszültségen működik, az MG szerint később lesz belőle 800 V-os változat is. Ez utóbbi valamivel hatékonyabb működést, illetve nagyobb töltési sebességeket hozhat.
A 4,287 méter hosszú, 1,836 méter széles és 1,506 méter magas ötajtós egyébként helykínálatban, használati értékben, és várhatóan árban is a Volkswagen ID.3 és a Nissan Leaf közvetlen vetélytársa lehet. Az európai forgalmazást 2022 végén tervezik beindítani – várhatóan a nemrég bemutatott hazai MG képviseletnél is elérhető lesz.