Az Audi RS6 és a vele megegyező technikájú RS7 már eddig is erősen túlmotorizált, elképesztő menetteljesítményű típusok voltak. Az Audinál azonban úgy gondolták, hogy biztosan létezik olyan, akinek ez még mindig kevés, úgyhogy most megérkezett mindkét típusból a Performance verzió.
Audi RS6: mindenen át, könyörtelenül
Szuperautó teljesítmény egy fogyasztható kombiba csomagolva. Mi baj lehet?

Az RS6 Avantban és RS7 Sportbackben lévő 4 literes, biturbó V8 eddig 600 lóerőt és 800 Nm-es csúcsnyomatékot tudott, a Performance változatok ehhez tesznek hozzá egy kicsit. A teljesítmény 630 lóerőre nőtt, a nyomaték pedig 850 Nm-re. A teljesítménynövekedés miatt a százas sprint mindkét típusnál 3,4 másodperc, ami két tizedmásodperces javulás az eddigiekhez képest.
Két brutálisan erős Audit készített az Abt
Az RS6-R és az RS7-R ugyanazt a technikát hordozza, és mindkettőből csak korlátozott számú készül.
A Performance verziókhoz alapáron jár az RS Dynamic Package, amivel a végsebesség immár 280 km/h. Az összkerék kormányzás is alapáron jár. Az új változatokba egy könnyebb és kisebb, önzáró központi differenciálművet szerelnek. Alapesetben a hajtás 60 százaléka jut hátra, de szükség esetén 85 százalékot is tud hátra küldeni. Azonban ha kell, az első kerekekre is tud 70 százaléknyi hajtást küldeni.
Ez a tuningolt Audi RS7 simán elérte a 363-as tempót a német autópályán
Az autó el sem jutott a nyolcadik fokozatig.
Az erősebb modelleket alapáron 21 colos kerekekkel szerelik, de opcionálisan kérhető 22 colos felnikkel is. A felnik egyébként külsőre is mások, mint az alapmodellek esetén, ráadásul még könnyebbek is. Az autók egyébként összesen 20 kilóval könnyebbek, ami ekkora önsúlynál vélhetően észrevehetetlen különbséget jelent.
A fékeken is lehet még spórolni: a karbon-kerámia szettel további 34 kilóval lehetnek könnyebbek az Audik. Ezek az RS Dynamic Package Plus csomag részei, ami magába foglal még némi plusz tempót is, ugyanis itt már 305 km/h-nál szól bele a száguldásba a limiter.
Az RS6 és RS7 Performance-hoz összesen 16 szín közül lehet választani. Újdonság az Ascari Blue, ami matt és fényes változatban is kérhető, illetve a Dew Silver, ami kizárólag matt változatban érhető el. Hogy az újak elkülönüljenek a gyengébb modellektől, több külső elem – például a tükröket és az első lökhárító betéteit – matt szürke fényezéssel érkezik.
A beltérben többféle új dekorelemeket kaptak a Performance változatok, illetve pár új anyag közül választhat az ügyfél. Egyelőre még csak az amerikai árak ismertek: az RS6 Performance ára 119 ezer dollárról, azaz nagyjából 47 millió forinttól indul, míg az RS7-ért alsó hangon 121 ezer dollárt, azaz körülbelül 48 millió forintot kell fizetni.
Forrás: Audi

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Tesztek
Képes visszahozni az Opelbe vetett hitemTeszt: Opel Grandland Electric GS
Egy jókora Opel franciás stílussal és ötletekkel, az, hogy elektromos, meg már szinte természetes.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Hírek
Néhány Ford megállíthatatlan (rossz rajtuk a fék, visszahívják őket)
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Hírek
Videó: Közveszélyes szellemi rövidnadrágok között autózunk
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
- Technika
Géppornó: hány liter folyadék kell egy 150 tonnás dömperbe?
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
- Nepperűző
Szívóbenzines után villanyautóra váltanék. Vagy egy másik szívóbenzinesre?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
- Hírek
Súlyos baleset az Üllői úton: egy Nissan 300ZX-et tarolt le a villanyoszlop
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.
- Olajdoktor
Szivárog az olaj a Kia turbójából, a márkaszerviz szerint ez normális
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
- Hírek
Nissan: naná, hogy visszatér a GT-R, semmi kétség
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
- Hírek
A Huawei és a Chery közös újdonsága 1673 kilométeres hatótávot ígér
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!
- Hírek
Ilyen sakktáblát is csak a Rolls-Royce csinálhatott!
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
