A Renault már az árcsökkenés gondolatától is visszatáncolt
A Renault pénzügyi igazgatója arról számolt be a befektetőknek, hogy nem csökkentik az elektromos autóinak árát.

A Renault mégsem követi a Teslát a sorozatos árcsökkentéseiben, mondván, hogy a cég megengedheti magának, hogy kevesebb autót adjanak el az árszint fenntartása érdekében. „Ha ez némileg alacsonyabb volument eredményez, hát legyen" – jelentette ki a cég pénzügyi igazgatója.
Milliókkal csökkentette hazai árait a Tesla, minden modell érintett
Még mindig nem végeztek.
Thierry Pietonnak, a Renault pénzügyi igazgatójának azért kellett erről beszélni, mert a cég márkafőnöke a hét elején még azt pedzegette, hogy a Tesla miatt ők is belekezdhetnek egy globális árcsökkenésbe az elektromos autóiknál, hogy versenyképesek maradjanak.
A Renault is beszállhat az árháborúba
A Tesla árcsökkentése ébresztő volt a vetélytársak számára – mondta a márka vezérigazgatója.
„Országról országra, piacról piacra elemezni fogjuk, hogy milyen szintű csökkentésre van szükségünk ahhoz, hogy versenyben maradjunk” – ígérte Cambolive.
Pieton viszont csütörtökön azt mondta, hogy a Renault a Megane E-tech árképzésével úgy foglalkozhatna, hogy vonzóbb lízing- és finanszírozási feltételeket kínál, valamint olyan előnyöket nyújthatnának, mint például ingyenes fali töltőt. „Nem hajtottunk végre drasztikus árváltoztatásokat, és nem is tervezünk ilyet” – közölte.
Hozzátette, hogy a Megane E-Tech árrés szempontjából nagyon nyereséges, és vásárlóik 80 százaléka a nagyobb villanymotort választotta, ezen belül pedig több mint 60 százalékuk a legmagasabb felszereltségi szint mellett döntött. Ráadásul a kiskereskedelmi vásárlók 80 százaléka a Renault-n keresztül finanszírozta az autót.
Viszont más autógyártók mérlegelik, hogy követik-e a Tesla példáját: például a Ford csökkentette a Mustang Mach-E árait az Egyesült Államokban.
(via Automotive News Europe)

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Tesztek
Képes visszahozni az Opelbe vetett hitemTeszt: Opel Grandland Electric GS
Egy jókora Opel franciás stílussal és ötletekkel, az, hogy elektromos, meg már szinte természetes.
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Hírek
Néhány Ford megállíthatatlan (rossz rajtuk a fék, visszahívják őket)
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Hírek
Videó: Közveszélyes szellemi rövidnadrágok között autózunk
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Hírek
Ilyen sakktáblát is csak a Rolls-Royce csinálhatott!
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
- Hírek
Nissan: naná, hogy visszatér a GT-R, semmi kétség
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
- Nepperűző
Szívóbenzines után villanyautóra váltanék. Vagy egy másik szívóbenzinesre?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
- Technika
Géppornó: hány liter folyadék kell egy 150 tonnás dömperbe?
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
- Olajdoktor
Szivárog az olaj a Kia turbójából, a márkaszerviz szerint ez normális
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
- Hírek
A Huawei és a Chery közös újdonsága 1673 kilométeres hatótávot ígér
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!
- Hírek
Súlyos baleset az Üllői úton: egy Nissan 300ZX-et tarolt le a villanyoszlop
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.

