- A SAIC almárkája, a Maxus még idén beszállhat az európai pickup piacra.
- Ez lehet az első itt kapható elektromos pickup.
- A Maxus eTerron 9 nagyobb a Ford Rangernél.
A kínai autóipar tovább terjeszkedik Európában, most a SAIC egyik almárkája, a Maxus jelentette be az IAA rendezvényen, hogy az öreg kontinensen is kapható lesz elektromos pickupjuk, az eTerron 9.

Jelenleg azon a pár importált Cybertruckon és F-150 Lightningon kívül csak a Maxus elektromos pickupja kapható Európában, pontosabban a Maxus T90EV. Ezen kívül az Isuzu D-MAX-ból és a Hiluxból is lehet számítani elektromos verzióra, a Rangerből pedig plug-in hibrid lesz.
A Maxus eTerron 9 egy alvázas felépítésű pickup, amiben két elektromotor működik, teljesítménye 442 lóerő, vontatási kapacitása pedig 3,5 tonna. Egy 102 kWh-s akkumulátort szereltek bele, amivel a WLTP-hatótávja 430 km. Az autó tömegéről viszont nem nagyon lehet információt találni.
Legnagyobb töltési teljesítménye 115 kW, így 20-ról 80 százalékra 40 perc alatt lehet feltölteni. V2L képes az eTerron 9, így egyszerre több eszközt is lehet róla működtetni - azt viszont nem részletezték, hogy milyen és pontosan mennyi csatlakozó van a pickupon.
Az eTerron 9 elsősorban a méreteivel, tárolóival lehet igazán versenyképes: 5,5 méter hosszú, amivel a Ford Rangernél (140 mm-rel) és a Toyota Hiluxnál (175 mm-re) is nagyobb. A plató terhelhetősége csak 620 kg, ezzel jócskán elmarad a belső égésű versenytársak 1 tonnájától, hossza azonban akár 2,4 méter is lehet, ugyanis gombnyomásra előrebillen a hátsó üléssor, ezzel a kabinba is benyúlhat a rakomány. A pickup légrugós elöl-hátul, ami segítség lehet a pakolásban és az utazásban.
Az első ülések teljesen vízszintbe helyezhetők; így egy 1,7 méteres ágyat kapunk. Ezen kívül húsz tárolórekeszt találunk a kabinban, a pickup elektromos mivolta miatt pedig egy 236 literes első csomagtartónk is van. A beltér egyébként prémium hatást kelt, az első ülések fűthetők, szellőztethetőek, valamint masszírozhatnak is.
A tervek szerint a Maxus eTerron 9 értékesítése még idén, a negyedik negyedében veszi kezdetét.

Az oldalról ajánljuk
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Tesztek
Ezt a kompótot már érdemes eltenniHasználtteszt: BMW 323ti 1998
Emiatt már érdemes lesz kijönnöd a Parkoló Parádéra is, mert ritkább, mint egy M3.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Hírek
Néhány Ford megállíthatatlan (rossz rajtuk a fék, visszahívják őket)
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Hírek
Videó: Közveszélyes szellemi rövidnadrágok között autózunk
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Olajdoktor
Szivárog az olaj a Kia turbójából, a márkaszerviz szerint ez normális
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
- Hírek
Nissan: naná, hogy visszatér a GT-R, semmi kétség
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
- Nepperűző
Szívóbenzines után villanyautóra váltanék. Vagy egy másik szívóbenzinesre?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
- Hírek
Ilyen sakktáblát is csak a Rolls-Royce csinálhatott!
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
- Hírek
A Huawei és a Chery közös újdonsága 1673 kilométeres hatótávot ígér
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!
- Hírek
Súlyos baleset az Üllői úton: egy Nissan 300ZX-et tarolt le a villanyoszlop
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.
- Technika
Géppornó: hány liter folyadék kell egy 150 tonnás dömperbe?
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.

