- Frissítést kap a Citroen Ami.
- A franciák legkisebb autója csak aranyosabb lett.
- Technikai fejlődés nem történt (vagy nem mondták).
A Citroen Ami már négy éve boldogítja azon belvárosok lakóit, ahol kapható (sajnos nálunk nem). Egyszer már kapott egy aprócska faceliftet, ami kimerült egy új színben és felszereltségi szintben, de most a Párizsi Autószalonon leleplezték az első komolyabb frissítését, amivel még vidámabb arca lett a kis francia gyösznek. Ezzel pedig már vetekszik a Fiat Topolinóval megjelenésben.
Az Ami a márka számára mindenképpen siker, hiszen négy év alatt több mint 65 ezer darabot adtak el belőle, amely az ilyen mikroautók piacán igen nagy szám.
Na, de miben változott az Citroen Ami? Aranyosabb lett. A fényszórók feljebb és egy kerek keretbe kerültek. Ezzel pedig a Multiplára emlékeztető formát elengedték, valamint a kisebb fényszóró már alulra került. Az új Ami már az új Citroen logóval látható, az első kerekek fölé pedig kaptunk bordázást, hogy vadabb legyen a kis Ami. A felnik dizájnján pedig nagy hangsúlyt kaptak a négyzetek. És ennyi, az autó továbbra is 45 km/h-s végsebességre képes, a hatótáv 75 km, vagyis minden ugyanaz, csak aranyosabb köntösben.
Ismét Buggy
Az Ami megjelenése mellett a legnagyobb meglepetés az Ami Buggy volt, amiből eredetileg csak 50 darabot akartak gyártani, de 18 perc alatt megvették az összeset, így az 50-et ezerre bővítették, ami pedig 10 óra alatt fogyott el. Ezért elkerülhetetlen volt, hogy az új Amiból ne legyen Buggy, bár még csak koncepció formájában.
Az Amy Buggy Visionnek sincs ajtaja, keménytető helyett napfényteteje van, ami fehér fényezést kapott. Ezen pihen egy fényhíd, a sima fényszórók pedig sárga fóliát kaptak.
Mivel egy offroadozásra elképzelt koncepcióról van szó, ezért a terepgumik kötelezőek, ahogy a nagyon aranyos szélesítés is.