A Rodeo pick-upból kialakított terepjáró az ősöreg Trooper helyét veheti át. A hétüléses, alvázas modellt egyelőre csak gyártása helyszínén, Thaiföldön mutatták be egy 3 literes közös nyomócsöves négyhengeres turbódízel motorral, amely 146 lóerős. Ez a változat egyelőre csak automataváltóval készül az ázsiai igényeknek megfelelően, de méreteihez képest így is elfogadható dinamikával rendelkezik: 13,8 másodperc alatt éri el a 100-as tempót.
Az Európai változatot valószínűleg kézi váltóval, és kisebb hengerűrtartalmú, 2,5 literes motorral is kínálják majd, bár valószínű, hogy ezt a modellt elődjével ellentétben nem kínálják majd Opel néven. (A Trooper egykor Opel Monterey márkajelzéssel is kapható volt) Egyelőre bizonytalan, hogy az Isuzu Észak-Amerikában is bemutatja-e az MU-7 típust, mivel a terepjárók legnagyobb piacán alig vásárolnak az Isuzu modelljeiből, így a japán cég állítólag már az Egyesült Államokból való kivonulást fontolgatja.