Lipcsében mutatják be az Opel Combo szabadidőautónak szánt változatát sok fényezetlen műanyag elemmel, de a jelenleg is kapható személyszállító változat műszaki megoldásaival. Az autó külsőre nagyrészt megegyezik a tavaly bemutatott Combo Outdoor tanulmánnyal - még a színösszeállítás is ugyanaz a jellegzetes sárga-fekete - de néhány apróság, amilyen a hátsó ajtóra szerelt létra, a szériagyártmányról lemaradt.
A motorválaszték nagyrészt megegyezik a Combo jelenleg is használt motorjaival: egy 1,4 literes 90 lóerős Twinport rendszerű benzinmotor, valamint egy 1,3 literes 70 lóerős Fiat és egy 1,7 literes 100 lóerős Isuzu dízelmotor közül választhatnak a hagyománytisztelőbb vásárlók. Az egyetlen újdonság az 1,6 literes 97 lóerős gázüzemű motorral felszerelt változat, amely az Opel szerint kivételesen környezetkímélő, így a legjobb megoldás azoknak, akik túrázás közben nem szeretnék szennyezni a természetet, bár ahogy az álterepjáró többi lényeges fejlesztése, ez is elérhető lesz az összes Combo változathoz.
Hogy pontosan mire is szánja az Opel a típust, azt jól mutatja a felszereltség: az autó az alapfelszereltség részeként megkapja a Combóhoz külön is kapható, rossz utakra szánt futóműbeállításokat, amelyek 2 cm-rel növelik az autó hasmagasságát, belül pedig két kerékpár számára kifejlesztett rögzítőrendszert találunk. A belső térben is folytatódik a külső műanyag elemekkel, a fényezéssel és a hatalmas tetőablakkal megkezdett hangulatkeltés: a műszerfalon sok fém díszítést alkalmaztak, és ha másutt nem is, a kormánykeréken valódi bőr bevonattal is találkozhatunk. A típust emellett felszerelik légkondicionálóval és navigációs rendszerrel is, hogy az autós túrázni is a legnagyobb kényelemben indulhasson.
A jármű elnevezése országról országra változik: egyes piacokon, így Magyarországon is Combo Arizona néven kerül a kereskedésekbe a típus, míg másutt - valószínűleg ott, ahol az emlékezetes Trabant Tramp terepjárót nem ismerik - a Combo Tramp felirat kerül a hátsó ajtóra.