A General Motors igazán szerencsétlen időszakra időzítette új óriás-terepjárójának bemutatóját: tomboló hurrikánszezon és égbe szökő üzemanyagárak készítették elő a Tahoe bemutatóját.
Az alapoktól áttervezett típus az amerikai SUV kategória jellegzetes példánya: 5,129 méter hosszú, 2,007 méter széles és 1,955 méter magas, tengelytávja 2,946 méter, tömege pedig 2,5 tonna. A négykerék-hajtású változatot egy 5,3 literes 320 lóerős V8-as benzinmotor vonszolja. A menetteljesítményeket egyelőre nem ismerjük, a GM által megadott 11,5 literes fogyasztási adatot 100 kilométerre pedig nem hisszük el. Van persze egy olcsóbb, hátsókerék-hajtású verzió is, ebbe 4,8 literes motor
kerül 290 lóerővel. Az óriási testben természetesen tágas belső teret alakítottak ki; van három üléssor - az első kettő fűtött - amelyeken összesen kilenc fő számára van hely. A csomagtartó még akkor is 478 literes, ha az összes ülőhely foglalt, de a padok lehajtásával a Tahoe bútorszállításra is használható, ilyenkor ugyanis 3048 liternyi tárgyat képes elnyelni.
Az összes elérhető kényelmi extrával felszerelt óriás néhány éve hatalmas siker lehetett volna, komolyan veszélyeztetve a piacvezető Ford Explorer pozícióit Észak-Amerikában, de most ugyancsak kétséges, hogy a General Motors számára egyáltalán hozhat-e még nyereséget a benzinzabáló szörnyeteg. A kincstári optimizmus persze még megvan, a vezetők szerint a kategória a magas benzinárak miatt kétségtelenül zsugorodhat, de el azért nem tűnik. Majd meglátjuk.