Az osztrák motorkerékpár-gyártó állítólag az S3-as motorját szeretné megvenni az Auditól az X-Bow R jelű, erősebbik változata számára.
A KTM minimál-sportkocsijába alaphelyzetben a VW csoport kétliteres, közvetlen befecskendezéses turbómotorjának alapváltozata kerül, amely néhány kisebb módosításnak köszönhetően 200 helyett 220 lóerő leadására képes. Az S3-as motorja azonban még több lehetőséget kínál: eredetileg 265 lóerős, de az X-Bow kisebb tömegének, és kisebb ellenállású hajtásláncának köszönhetően nagyobb teljesítmény mellett is megfelelhet az érvényes környezetvédelmi előírásoknak, így akár 280-300 lóerős is lehet, mire bekerül a KTM autójába.
Az osztrákoknak persze nem kell túlságosan sietniük az erősebb típusváltozat bemutatásával: már most is vagy két évre le van kötve az összes autó, pedig a gyártás csak jövőre kezdődhet. Így az R típust 2010 előtt nem igazán érdemes bemutatni.