Novemberben állítólag már kapható lesz a 997-es sorozat végső csúcsváltozata, amely árát és teljesítményét tekintve is felveheti a versenyt a Ferrari és a Lamborghini alapmodelljeivel.
A német szaksajtó szerint a GT2-es a 911 Turbo motorjának átdolgozott, legalább 530 lóerős változatát kapja meg, miközben jóval könnyebb lesz, mint az aktuális csúcsmodell. Az egyszerűbb, kétkerék-hajtású erőátvitel eleve jelentős súlycsökkenést eredményez, de műanyag karosszériaelemekkel, könnyű titán alapanyagú kipufogórendszerrel, a hátsó ülések elhagyásával és a felesleges kényelmi berendezések mellőzésével további felesleges kilogrammoktól szabadítják meg az autót. Így a Turbo 1,6 tonnájából vagy 200 kilogrammot tudnak lefaragni. A becslések szerint a GT2 3,7 másodpercen belül gyorsulhat 100 km/h-ra, a végsebessége pedig meghaladhatja a 320 km/h-t.
A leggyorsabb 911-es persze sokkal drágább lesz, mint bármelyik testvére: úgy tudjuk, az 200 ezer euró körüli összeget kérnek érte, ami igazán nagy ugrás a Turbo kb. 135 ezer eurós vételárához képest.