A Chrysler új tulajdonosai teljesen átalakították a gyártó modellstratégiáját. Egyes típusok – köztük a luxuskivitelű óriás, az Imperial – a korábbi tervekkel ellentétben nem kerülhetnek gyártásba, más tervek megvalósítását viszont felgyorsítják.
Állítólag ilyen a Dodge Demon is, amelyet a korábbi hírek szerint eleve úgy terveztek, hogy könnyű legyen gyártásba küldeni. Az új vezetés olyan új modelleket szeretne piacra dobni, amelyek erősíthetik a Chrysler, a Jeep és a Dodge jóhírét, de közben profitot termelnek, és megfelelnek az átalakulóban levő, egyre inkább takarékos modelleket követelő piac elvárásainak. A Demon pedig pont ilyen: viszonylag kicsi és könnyű, így amerikai mércével mérve igen takarékos, ugyanakkor látványos, 2,4 literes négyhengeres motorja igen dinamikusan mozgatja, és gyártani is igen olcsó. Ha igazak a hírek, az új vezetés épp ezért zöld utat adott a fejlesztőknek, sőt, határozottan sürgetik az autó bemutatását.
Elemzők szerint a Demon a piac egyik legolcsóbb hátsókerék-hajtású roadstere lehet: elképzelhető, hogy a Chrysler még a Mazda MX-5-ösnél is alacsonyabb áron dobja piacra.