A Fiat Fiorino két testvérmodelljéről is lehullt a lepel. A francia gyártó bőségesebb információkkal szolgált a típusról, mint olasz partnere: közölték az összes lényeges méretet, és az is kiderült, hogy milyen motorokkal lesz kapható a típus.
A Peugeot Bipper és a Citroën Nemo 3,86 méteres hosszával és 1,68 méteres szélességével semmivel sem nagyobb, mintegy mai átlagos kisautó: a tágasságát elsősorban 1,78 méteres magasságának, és szögletes formájának köszönheti. A 2,5 köbméteres raktér a legkeskenyebb pontján is 1,05 méter széles, és alaphelyzetben 1,52 méter hosszú, de az első utasülés lehajtásával keskeny, hosszú tárgyakból akár 2,5 méter hosszúak is elhelyezhetők benne. Az autó összesen 610 kilogrammal terhelhető, és ha valami a 60:40%-ban osztott hátsó ajtópáron nem fér be, azt meg lehet próbálni felerősíteni a 100 kilogramm teherbírású tetősínekre.
A Peugeot és a Citroën jelvényes változatokba a franciák saját motorjai kerülnek, méghozzá két jól ismert, hengerenként két szelepes 1,4 literes négyhengeres. Az egyik az ősöreg 75 lóerős benzines, a másik pedig a Forddal közösen használt 68 lóerős HDI motor. Az előbbivel sem túlzottan iszákos a Bipper-Nemo páros, csupán 7 liter benzint fogyaszt 100 kilométeren, vegyes ciklusban, de városi használatra jobb választásnak tűnik a dízel, amely beéri akár 4,5 liter gázolajjal is, és viszonylag kevés szén-dioxidot – kilométerenként 119 grammot – ereszt a levegőbe. Ráadásul ez utóbbi motor nem csak tiszta gázolajjal üzemeltethető, de 30% biodízel is kerülhet a tankba. Az egyszerűség jegyében csak ötsebességes váltókkal készül a Blipper és a Nemo, viszont a dízelváltozathoz kínálnak robotizált automatát is, amely elvben egyszerűbbé teszi a városi araszolást.
A típus tervezésekor lényeges szempont volt a szervizigény alacsonyan tartása, így a Nemót és a Bippert csupán 20 ezer kilométerenként, vagy két évente kell átvizsgálásra vinni, függetlenül a motor típusától: a szűrők, az olaj, a fékbetétek és a többi fogyó alkatrész elvben mind kitart ilyen hosszan, csere nélkül.
A tervek szerint a török Tofas mintegy 158 ezer példányt gyárt évente az apró áruszállítóból, és ez a mennyiség egyenlő arányban oszlik meg a három márka, a Fiat, a Peugeot és a Citroën között. A Fiorino, a Nemo és a Bipper várhatóan 2008 tavaszától lesz kapható Magyarországon.