A BMW eredetileg évi 1000 autó előállítására tervezte Goodwoodban működő üzemét, de azzal, hogy jóváhagyták egy újabb Rolls-Royce modellsorozat elkészítését, ki is növik az ultramodern gyárat.
Mindez egy hétköznapi autógyárnál nem is okozna gondot, csak felhúznának még egy épületet előre gyártott elemekből, betennék a gépeket és kész. A Rolls-Royce-gyár azonban különleges. Azért, hogy elhallgattassák az angol vidék egységes, zöld panorámájáért aggódókat, az üzemet félig a föld alá építették, és a tetejét befüvesítették, így nem lóg ki jobban a háttérből, mint bármelyik nagyobbacska domb. Így viszont a bővítés is drága és lassú folyamat. A meglevő helyet kell úgy átalakítani, hogy beférjen a második gyártósor is, amelyen a kisebb Rollsok készülnek majd. Ezért a szervezést már most elkezdték, a fa- és bőrmunkák egy részét nem sokára máshová költöztetik, és az év végére az új összeszerelő gépsor is bekerül a helyére.
Igaz, az új modell gyártása csak 2-3 év múlva kezdődik, de addig is jó hasznát vehetik a gépsornak, hiszen a következő egy-két évben alighanem a Phantom Drophead iránt is nagyobb lesz az érdeklődés, mint amekkorát a jelenlegi kapacitás mellett ki tudnának elégíteni.