A holland sportkocsigyártó ugyan a fennmaradásáért küzd, de ez nem akadályozott meg hat ipari formatervező-tanulót, hogy egy újabb holland sportkocsit tervezzenek. Nehéz megmondani, hogy a fura, kétmotoros járgány kihúzná-e a pácból a Spykert, de a szokatlan koncepciót így is érdemes alaposan megnézni, akad rajta néhány elképesztő ötlet.
A legfurcsább talán az, hogy a forma nem szimmetrikus, mint a legtöbb autón, vagyis nem úgy, ahogy megszoktuk. A két ajtó, és az autó két oldala éppen egymás fordítottja. Mindkét nyílászáró felfelé nyílik, akár a Lamborghiniken, de a bal oldali hátrafelé, a jobb oldali pedig előre, és az oldalukon éktelenkedő hatalmas nyílások is fordítva helyezkednek el. Igaz, a két hatalmas kopoltyú más célt is szolgál, a jobb oldalin az első motor hűtőlevegője távozik, a bal oldalin viszont a hátsóé lép be. A diákok elképzelése szerint két, hosszában beépített, egyenként 280 lóerős VW VR6-os motor hajtaná az autót, de csak akkor, ha a sofőr tövig nyomná a gázpedált. Kis sebességnél csak az egyik motor működne, nyilván sokkal takarékosabbá téve ezzel a sportkocsit.
A Spyker C69-es sajnos egyelőre csak virtuálisan létezik, de legalább nem csak statikusan: az alkotók készítettek egy videót, amely az ajtókat, és az egész autót is mozgás közben mutatja.