Az amerikai óriásvállalat mintegy 500 millió dollárt fektet indiai gyárának bővítésébe a következő két évben.
Hamarosan egy új kisautó-típust kezdenek gyártani a Chennaiban működő gyárban, amelynek kapacitását 2010-re évi 200 ezerre növelik. Emellett egy új motorgyárat is felhúznak, ahol mintegy 250 ezer, kis hengerűrtartalmú, benzin- és dízelüzemű motort állíthatnak elő évente. Egyelőre úgy néz ki, a Ford elsősorban a helyi piac jelentős bővüléseben reménykedve fektet be Indiában, ahol az utóbbi egy-két évben egyre több autógyártó létesít saját üzemet. A cégnek ugyanakkor erős konkurenciával kell szembenéznie, hiszen a Suzuki, a Hyundai és a helyi tulajdonú Tata is igyekszik kihasználni a személyautók iránti egyre növekvő igényeket.
Egyelőre úgy néz ki, a Ford nem tervezi az Indiában gyártott autók exportját.