Márciusban mutatják be a Mazda kisautó harmadik változatát, a sportos háromajtóst. A típust Európában, Japánban, és a legtöbb más piacon eddig csak öt ajtóval lehetett kapni, míg Kínában készül egy négyajtós változat is.
A harmadik változatra nem is nagyon számítottunk, elvégre a Mazda eddig nem készített ilyet városi kisautóiból. Az előző kettes és elődje, a Demio is csak öt ajtóval készült, utoljára az 1990-es években Mazda 121-esként forgalmazott Ford Fiestának volt háromajtós változata. Az új Mazda2 azonban elég sportos vonalvezetésű hozzá, hogy jól mutasson három ajtóval is. Egyelőre úgy néz ki, ez a változat is ugyanazokkal a motorokkal, és azonos műszaki jellemzőkkel kerül piacra, mint az ötajtós, bár nem kizárt, hogy később építenek rá egy sportváltozatot is.
A háromajtós Mazda2-es mellett a japán gyártó a Taiki tanulmányt , Wankel-motorjának következő generációját, a felújított RX-8-ast és egy Mazda5-alapú, hidrogénhajtású prototípust is bemutat a Genfi Autószalonon.